Begrijp ik nu goed dat jullie as vrijdag een excursie hebben naar het slachthuis?
Mijn paard en grootste vriend gaat aanstaande vrijdag heen. Ik hoop hem niet tegen te komen op bokt zeg maar... Of mogen jullie niet van alles foto's maken?
Als je even terug leest, mogen we alleen bij de paarden kijken waar de eigenaar toestemming heeft gegeven dat we mee MOGEN kijken. Als jij dat niet wil, gebeurd het dus ook niet . Je hoeft je dus geen zorgen te maken of je hem op bokt tegen komt. Wel alvast heel veel sterkte trouwens...
En bedankt voor de sterktewensen, denk dat ik die ook wel nodig heb Ik moet het ook nog aan zoonlief vertellen. Jongen heeft het dagelijks over zijn paard BJ. Op het kinderdagverblijf wijst hij hem aan en staat hij hem te roepen (grenst aan het weiland) Als ie mee is naar stal en hij roept BJ (lees BIIIIEEEEEEDJEEEEEEE ) komt BJ blij aangehuppelt en loopt met Jelle mee (zie een jongetje van een meter en een paard van 1.80 voor je Wordt ook nog lastig dus.
Ik heb bij deze besloten dat er vrijdag geen foto's gemaakt zullen worden in de koelcel. Dit omdat de bokker die zich hier al heeft gemeld een paard wegbrengt die dag.
Tevens omdat ik nu een vriendin van mij, iemand die mij hielp met de excursies vorige keer, ook haar paard moet wegbrengen.
Er worden pas foto's gemaakt als ik zeker weet dat deze 2 paarden ''verwerkt'' zijn.