Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hallo,
Gay.nl organiseert samen met o.a. OUTTV een spectaculair feest op het Rembrandtplein tijdens de Gay Pride. Zowel op vrijdag als zaterdag staat er een spraakmakende show met onder andere een champagnelunch, De BNN Homo 100 live, de Mister Gay Netherlands verkiezing, de Vengaboys, Maywood, Sieneke, internationale top-dj's en nog veel meer!
MarcoBorsato schreef:Ja dat vind ik een beetje jammer, dat er veel hetero's zijn, maar als we nog naar de vie gaan zijn er wel holebi's!
Pasamba schreef:Hoeveel geld nemen jullie mee?
Lovely schreef:MarcoBorsato schreef:Ja dat vind ik een beetje jammer, dat er veel hetero's zijn, maar als we nog naar de vie gaan zijn er wel holebi's!
Deze opmerking is ook best een beetje jammer, of steekt daar ook weer iets achter? Wees blij dat er zoveel nog-niet-holebi's met je mee willen feesten om een postieve reden.
Lovely schreef:MarcoBorsato schreef:Ja dat vind ik een beetje jammer, dat er veel hetero's zijn, maar als we nog naar de vie gaan zijn er wel holebi's!
Deze opmerking is ook best een beetje jammer, of steekt daar ook weer iets achter? Wees blij dat er zoveel nog-niet-holebi's met je mee willen feesten om een postieve reden.
Saskiaatje schreef:Pasamba schreef:Ik dacht ook aan 50 euro.Ik heb ook nog 20 euro benzinegeld en geld voor treinkaartje. Duur weekend.
It'll be worth it.
Maar je kunt iig bij mij slapen.
En pontje is gratis en wandelen ook..
Ik denk aan misschien tramgeld, drankjes, wc-gelden avondeten (waar gaan we heen?).