Ik ga mee omdat ik wil rijden. Springen lijkt me leuk, heb ik lang niet gedaan, maar hoeft niet persé.
VERAx schreef:Dan kun je toch gezellig tegen jezelf praten?maar het is eng en ik wil niet alleen overstappen
SophieFT schreef:VERAx schreef:Dan kun je toch gezellig tegen jezelf praten?maar het is eng en ik wil niet alleen overstappen waar woonjy dan(jullie kennen me niet )
xxMACYYY schreef:We hebben een stille meelezen zou het stiekem ooit willen doen.Ben van jullie leeftijd :ymoar ik mag da toch niet dus lees ik maar mee
Enyaa schreef:SophieFT schreef:maar het is eng en ik wil niet alleen overstappen waar woonjy dan(jullie kennen me niet )Goor, overijssel.
Enyaa schreef:xxMACYYY schreef:We hebben een stille meelezen zou het stiekem ooit willen doen.Ben van jullie leeftijd :ymoar ik mag da toch niet dus lees ik maar mee wat mag je niet ?
Laura, Caitlin, Nadia, Vera, Sophie, Macy, Noortje, Eleane, Lydia.Dat is denk ik wel het meeste wat kan. Anders mag het misschien niet meer Het liefst zouden we denk ik met 8 personen kunnen gaan, is toch net wat handiger met de auto enzo.
Overstappen lijkt mij ook wel eng ja.En ik wil Macy nog een keer meeten en dan neem ik feta mee en dan gaan Mees en ik feta lopen vreten
Vera. Maar er moet iemand niet mee toch. Dan ga ik niet mee en dan is het weer niet goed. Jullie zijn raar