als het nog niet lukt om eens een uurtje of 2 uit te trekken om te rijden... En vergeet niet dat ik wel 4 uur zou moeten bollen heen en terug! Dus voor hij uit zn bed is,en niet terug eer hij er weer in moet. Dan moet ie bijna 2 nachten uit slapen!
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-10 19:25
Bianc, super jammer! Ik keek er naar uit om je te ontmoeten!
Julie, volgende keer hoop ik wel mee meid!!
Mo, we maken er wat van. Jij voorop de bok en ik erachter!!
Monique1985
Geplaatst: 08-07-10 19:39
En dan stuur ik hem tegen de boom aan Of in de sloot...
twee uur en twintig minuten rijden, maar even over het eten, dat is in Ermelo he, maar dat ligt toch weer boven Kootwijkerbroek? Hoever is het daar vandaan, anders wordt het nog n eind verder voor me, en ik vind deze reistijd wel genoeg eigenlijk............
half elf daar vertrekken he? Ik zal zorgen dat ik er rond tien uur ben, dus euhm.... half acht vertrekken hier, joh ik kan nog uitslapen!!!!! Heerlijk! Heb er echt zin in, leuk leuk leuk denk ik toch hahaha!
Meiden, ik ga werken, kijk vanavond nog ff op Bokt, volgens mij heeft mo mn gsm nummer(???) mocht niemand het hebben dan ff pb, trouwens, ob-en jullie maar wat nummers naar mij, das ook wel handig, stel dat ik verdwaal daar!!!!
pretty
Geplaatst: 09-07-10 13:40
O peetje dat valt precies nog meer mee dan ik dacht,die reistijd. Ging voor mij dan 3u en 20 minuten zijn,is ook wel genoeg
Ermelo ligt naast Kootwijkerbroek had toen speciaal aan Bernard gevraagd of dat voor jou nog verder rijden was en hij zei van niet! En had dat hier toen ook aan gegeven. En heb ook al gereserveerd, maarja snap het wel! Je kijkt maar...
Heb ook niks meer van Verona gehoord, dus ben benieuwd of ze nog wel komt dan!
Monique1985
Geplaatst: 09-07-10 14:21
Wat een gedoe zo'n meeting... Volgende x laat ik het aan anderen over jij ook ofniet Jes
pretty
Geplaatst: 09-07-10 15:03
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik liever niks organiseer
bianca78
Geplaatst: 09-07-10 16:38
Meiden heel veel plezier morgen, baal er wel van hoor, maar de auto kan het echt niet aan, zeker niet met deze hitte
Meiden ik vond eht echt super gezellig! En is echt voor herhaling vatbaar! Maar dan moet ik niet zwanger zijn ! Echt bedankt voor de leuke dag
peetje82
Geplaatst: 10-07-10 20:29
zoooooooooooooooooooo, ik ben thuis!
Ik vond het een geweldige dag, veel stof en blootjes gezien! Ik heb enorm genoten, jullie zijn n stel hele toffe meiden! Bedankt!
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-10 20:51
Jullie ook meiden. En vooral ook complimenten voor Mo. Je hebt niet gepiept of gezeurd maar ik weet dat je best wat pijn hebt gehad. Petje af meid!
En een dikke voor Peet omdat ze het hele stuk heeft gereden.
En ook een dikke omdat jij het zwartste was van allemaal
Zit nog stiekem aan een roséetje, morgen weer strak aan de lijn, moet woensdag weer wegen......
Ik ga foto's uploaden!
Monique1985
Geplaatst: 10-07-10 21:05
Jessica de pijn viel best nog wel mee eigenlijk! Alleen had ik niet op het laatst op de bok moeten gaan zitten. Dat was denk ik funest! Maar over het algemeen valt het echt nog mee! Was alleen op het eind echt moe...
En als je toch complimenten gaat geven een voor al het geregel van jou !
En ik vond het echt super leuk de volgende x maken we er zkr een weekend van!