ikke ook nu maar hopen dat ik nog wat heb kunnen oefenen voordat we gaan.
Delaja
Geplaatst: 23-08-10 21:59
Haha ja ik ook... Al ziet het er naar uit dat de eerste springles sowieso pas na de 12e kan... Maar misschien nog een keer hindernisjes opbouwen in de bak al moet ik dan wel goed communiceren en rekening houden met de eigenaar van de hindernissen
jah daan keuze zat bij edith. Waarom niet die ene waar je gister op wou zitten die springend en wel door de bak ging? haha jij houd wel van een uitdaging toch......
Lisetje dat lijkt mij prima! Nu nog hopen op lekker weer(of iig droog)
Delaja
Geplaatst: 02-09-10 15:02
Over een half uur gaan we kijken bij ons (hopelijk) toekomstige huurhuis, als we dat accepteren zitten we rond de 12e midden een een verhuizing spannend!
Jaaaaaaa we hebben een huis haha. Contract moet nog getekend worden maar dat kan de 16e pas want dat doen ze alleen de 1e of de 16e van de maand, de meneer dacht dat hij wel de sleutel eerder zou kunnen regelen zodat we vast het een en ander kunnen doen. Het is een vet groot hoekhuis, met open haard, 2 badkamers en een mega zolder. Verder nog 3 slaapkamers dus plek zat voor kantoor in huis en een mooi helemaal ingerichte keuken met o.a. vaatwasser en oven. Pfff nu alles nog aanschaffen wat we direct in het begin nodig hebben. Gelukkig hoef er aan het huis zelf niet zo veel te worden gedaan, sommige stukjes moeten een nieuw likje verf en er moet laminaat gelegd worden maar dat is het! Owjaa en een fijne tuin met aan de zijkant nog een hek (handig zo'n hoekhuis haha) genoeg parkeerplekken en welgeteld 140 stappen bij het huis van de ouders van mijn vriend vandaan!