Ik weet niet hoe Mir er over benzinekosten denkt, maar ik heb net voor €30,- benzine in de auto gedaan. Nu kan ik het me alleen niet echt veroorloven om dit alleen te betalen, en eigenlijk vindt ik het niet meer als logisch dat de persoon die de benzine betaald hierin tegemoet wordt gekomen door de mensen die mee rijden in de auto. Nu zat ik te denken om dit te splitsen door 3, dus voor mij, nath en de derde persoon die bij ons erbij zit. Oftewel 10,- p.p. voor de tank? Parkeerkaart kijken we dan wel ff in het park zelf hoe we dat oplossen Hoop dat iedereen daar mee eens is?
Heb Mir al aan de lijn gehad, dus heb het verhaal al gehoord. Tsja, al het goede komt uit Italië hè
Ik zal mijn foto's straks online zetten
Heranda
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-10 22:16
Oke oke, ik ben net binnen in het huis van m'n zus, moet erg nodig naar de wc, maar meld me eerst braaf hier!
Meeting was erg gezellig inderdaad was op de terugweg behoorlijk gaar, maar de Italianen hebben het goed gemaakt bekken is lichtelijk overdreven, maar heb wel een lief kusje op mijn wang mogen ontvangen! Hele verhaal komt zo wel in het Zeeuwentopic.