Ik denk dat het over het algemeen op zondag niet zo druk is met de bussen.
Ik vind het niet erg om te verzetten maar dan moet het wel voor 9 mei anders verloopt mijn treinkaartje...... Anders zet ik hem wel te koop op marktplaats ofzo.
Ik zeg af want vind het wel vervelend en omdat ik eigenlijk ook een ander etentje heb staan, dan ga ik liever na die omdat ik nu zo'n rot reistijden heb... anders was het gewoon doorgegaan
Ik weet niet of we het met 4 mensen door willen laten gaan. Ik wil best komen hoor daar niet van.
Anders moet ik morgen naar de Kruidvat om te kijken of ik mijn treinkaartje nog kan ruilen. Heeft iemand van jullie anders nog belang bij een kruidvat treinkaartje?
Ik wil het eigenlijk vandaag ook graag weten. Ik kan ook nog steeds wel komen maar is het niet een beetje weinig om met 4 mensen af te spreken?
Als we het niet door laten gaan dan zou het wel mooi zijn als we voor 10 mei af kunnen spreken anders verloopt mijn treinkaartje en dat vind ik een beetje zonde.
Misschien kunnen we dan op niet al te lange termijn weer een datum prikken waarop meer mensen kunnen.
Nieuwe datum vind ik ook prima. Maar deze keer zeiden er ook op 't laatste moment mensen af... Dus dan zitten we dadelijk weer met 4 ofzo...
Pebblesther
Geplaatst: 23-03-10 13:26
Ja daar heb je gelijk in Emma. Zo blijf je bezig. Of we laten het zondag doorgaan. Of we prikken een nieuwe datum en de mensen die zich dan opgeven moeten dan eigenlijk wel komen. Er kan natuurlijk altijd iets belangrijks tussenkomen of iets wat overmacht is maar in principe plannen we het ruim van tevoren dus dat moet wel haalbaar zijn.
Ok, nieuwe datum dan maar Deze hadden we nog: http://www.doodle.com/n5trxet3g6durymf April en mei. Moet lukken toch om daar een datum te vinden lijkt mij?