ja, ik heb vanmiddag weer een mail gestuurd, met leesbevestiging, en dit was de 1e keer dat ze van de reservering horen maar als ik nu opnieuw de gegevens mailde, kwam de reservering op de lijst.
Wat raar Corina, maar jullie hebben nu in elk geval wel een rolstoel dan Zondag?
Moet morgen even mijn trolley testen, of hij nog goed rijd.. Kon me ergens herinneren dat ie wel eens blokkeerde.. Anders heeft Hotze ook een trolley, koffermodel..
maartje_h
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-10 22:52
Heel apart... Nou maar hopen dat ze er wel 2 klaar hebben staan zondag
Moet je er trouwens ook voor betalen?
zo zo`n koffermodel is vast wel groot zat, kunnen we ook nog wel iemand in mee naar binnen smokkelen
** heeft beeld ** een Corina in de koffer met in de ene hand een pakje drinken en in de andere hand het laatste broodje en dan Siet die even in de koffer kijkt voor wat te eten..
Ik neem altijd een overlevingspakket mee......is veel makkelijker en goedkoper....anders moet je zolang in de rij staan zonde van je tijd en geld!
misslauie
Geplaatst: 18-02-10 23:26
maartje_h schreef:
** heeft beeld ** een Corina in de koffer met in de ene hand een pakje drinken en in de andere hand het laatste broodje en dan Siet die even in de koffer kijkt voor wat te eten..
krijg beeld
ja stom corin dat ze die reservering gemist hebben :S naja nu komt het iig in orde