unika schreef:heb ff bijgelezen.ik weet niet of ik mag komen.is wel vet duur natuurlijk, dus moet even vragen.je kan wel met mij mee !
Ik ga ook met Lindi & Angelique mee waarsch En als jij en merel ook mee gaan, kunnen we met zn allen toch?
Ja! Lijkt me gezellig. Alleen ... ik moet eerst helemaal weer goed op de been zijn als ik mee wil. Dus nietd at we volgende week al gaan ofso....
liindii schreef:unika schreef:heb ff bijgelezen.ik weet niet of ik mag komen.is wel vet duur natuurlijk, dus moet even vragen.je kan wel met mij mee !huh? las toevallig je bericht,hoezo kan ik met jou mee?waarheen?
Naar de meeting Angelique. Maar kijk we kunnen beter met de mensen gaan die allemaal dicht bij wonen. Is wel zo makkelijk toch?
VOlgens mij zuiden ofzo later ivm carneval? Was eerder altijd zo, maar weet niet of het nu de 21ste carnaval is of later/eerder
Voorjaarsvakantie ga ik misschien op vakantie. We kunnen het denk ik beter in een weekend doen. Op een zaterdag!
ik moest dit even van saab zeggen! ik heb zn vet goed idee!!:P 20,21,22 febr komt Kim bij mij logeren en d8, maybe kunnen we dan gelijk meeting houden!!:)
Voorjaarsvakantie is niet voor iedereen tegelijk. En de 20ste zou dan mooi zijn, behalve voor mij, want die dag ben ik jarig, en als ik dus die dag ervoor weg ben kan ik niet echt voorbereiden enzo, en twee dagen niet werken en paarden doen...