Jeej giga wordt beter en dolly drachtig Het is wat gefeliciteerd! Ik ga even met libra overleggen. 1 Voordeel, het kaartje heb ik toch al dus ik kom deze zomer zoiezo Maar ik zie best wel op tegen 6 uur reistijd (zeker als het normaal rond de 4 ligt )
Sorry, maar ik durf het niet aan. Normaal vind ik reizen niet erg maar met deze warmte heb ik meer kans op problemen. Waarom vertel ik liever niet open op bokt.
Hm, weet niet of het handig is of we het dan helemaal verzetten? Of heb jij alles al in huis Leli?
Leliaardje
Geplaatst: 03-07-10 15:57
We hebben wel broodjes in huis gehaald en wat extra beleg, maar het gewone brood gooien we dan gewoon in de diepvries en dan eten Paul en ik morgen en overmorgen de broodjes wel op. Paul (het boodschap-opperhoofd) was de toetjes vergeten te kopen, dus daar hoeven we dan nu niet meer voor op pad. Verder blijft het drinken nog wel een paar weken goed , dus wat mij betreft gaan we gewoon weer lekker verzetten. Ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt om te reizen met dit weer. Moet er zelf echt niet aan denken!! En ik kan het wel gebruiken dat ik morgenmiddag "vrij" heb: heb vandaag namelijk voornameljk in bed doorgebracht: was echt gesloopt door de hitte, dus het komt wel goed uit als ik dan morgen de dingen kan doen die ik eigenlijk vandaag had moeten doen.
Maar het is natuurlijk wel jammer, want ik had jullie graag ontmoet !
Meteen beginnen met een volgende datum: Ik begin eerst met alleen de zondagen, dat vind ik zelf het prettigst. Mocht het niet lukken, dan kijken we wel naar de zaterdagen.
25/7 1/8 doen je kaartjes het op 5/9 ook nog of is het t/m 4/9?
Merk dat ik al een redelijk volle agenda heb . 8/8 en 15/8 weet ik niet zeker of ik wel of niet kan: dan zijn bij ons de Gelderse Kampioenschappen in de buurt (op zaterdag) en het kan zijn dat ik op de zondag erna moet helpen opruimen. Daar probeer ik zo snel mogelijk achter te komen, maar wie weet lukt 1 van de dagen hier boven wel.
Ik ben 25/7 op vakantie, 5/9 zou ik waarschijnlijk wel kunnen
Leliaardje
Geplaatst: 03-07-10 21:10
Wat erg dat we het zover uit moeten stellen . Nou ja, de puzzels lopen niet weg toch? Ik zal snel proberen achter 8 en 15 augustus te komen, kijken of we dan nog iets kunnen versieren.
Oh ja. Alleen maakt dat voor de vakantie van Annemijn niet zoveel uit natuurlijk. Annemijn, wanneer ga je en wanneer ben je terug? En Choco en Libra: gaan jullie nog op vakantie?
Ik ga op 22 juli weg en ben op 7 augustus weer terug. Misschien wel een dagje eerder, dan kan die datum misschien wel. Maar dat weet ik pas heel kort van te voren eigenlijk