45 min. reizen, dat is evenveel als ik hoor. En de trein is lekker warm, kun je van een scooter bij temperaturen van -5 niet zeggen.
oeeeeh dan springt Renee op een wilde hengst en galopeerd in volle vaart weg, en maakt ondertussen foto's van een boze natalie
Is er al iemand wakker? Want Renee & ik willen wel komen, maar we komen wel iets later want we halen het nu al niet meer ..
Hee de meeting is zo te zien toch doorgegaan Op mijn verjaardag nog wel haha! Vandaar dat ik al die Groenesteyn pony's langs zag komen.
Ja ik wil wel! Ik ben aankomende week vrij, die week daarna, dan twee weken school en dan weer een week vakantie. De voorjaarsvakantie
en waar willen jullie dit keer meeten dan?deze maand kan ik zowiezo niet meer warschijnelijk alleen de 31ste heb ik nikweekend van 13 feb kan ik ook niet de rest wel
31ste kunnen Nat en ik iig niet (ik neem even aan dat Nat ook wil ), hebben we samen shoot!Voorjaarsvakantie heb ik niks, door de week kan ik verder zowiezo niet, ivm school..
ja beetje in het midden van het land mensen die vanaf hier kunnen kunnen eventueel mee rijden danzal dan toch februarie maart worden denk
Ligt eraan of ik kom... Geen zin om ver te reizen en moet ook geld hebben. Vind het wel altijd erg gezellig! En ik moet eerst beter worden...
Voorjaarsvakantie lijkt mij het handigst? Denk wel dat ik weer een probleem krijg wbt. vervoer.. Aangezien ik uit 'de rimboe' van Friesland weg moet komen.
mischien handig en lijstje te maken wie van waar komt eventueel voor mensen die mee kunnen rijden met elkaar