Ik les altijd met die oortjes, heb mijn eigen sportoortjes gekocht ( dat vond ik op gegegeven moment toch even frisser, zeg maar ) en die kan ik dan bij Rien in de Sennheisser inpluggen, werkt echt super, jammer dat het zo god vergeten duur is.
Het lijkt mij eigenlijk ook wel fijn en praktisch. Zeker als het waait, hoor je niet altijd goed wat er gezegd wordt. Geen idee wat het kost, maar weet wel dat t er voorlopig niet van gaat komen...
het is echt heeel duur inderdaad mijn instructrice is in het dagelijks leven fitness instructrice en die is ook veel te duur spul gewend maar heb zelf ook wel ervaring met slechte/goedkope oortjes maar je kunt je ECHT niet concentreren als je oortje continu ruist of piept brrr
met wind is het inderdaad het fijnst meestal rijden wij dan in de binnenbak die is veel stiller.
een kleine 1000.- kost het systeem. speciaal voor de hippische sport. En mijn oortje koste 50.-
Zesiram
Geplaatst: 13-11-09 13:50
Dat is idd best prijzig,maar ik kan me voorstellen dat het wel fijn werkt, zeker als je buiten lest of er meerdere combinaties in de bak aan het rijden zijn.
Niet ziek worden hè! Zou wat zijn. Ik heb vanavond nog les, dan nog even het eea wassen/poetsen ( m.n. de dreads in zijn staart ). Wij rijden om 7.00 morgenochtend weg, dan zijn we ruim op tijd. Kan Zion ook nog aan zijn nieuwe box wennen, en wij Emma even afzetten bij oma.
loess
Geplaatst: 13-11-09 14:39
Ik moet helaas afmelden voor morgen. Lig doodziek op bed en verwacht daar voor het einde van het weekend niet uit te komen Ik wens jullie iig morgen allemaal een hele leuke dag toe en veel foto's maken he!
Ik moet helaas afmelden voor morgen. Lig doodziek op bed en verwacht daar voor het einde van het weekend niet uit te komen Ik wens jullie iig morgen allemaal een hele leuke dag toe en veel foto's maken he!
jeetje zeg. De polo's waren vandaag pas klaar en ik krijg ze niet meer opgehaald voor morgen (heb vanavond een bedrijfsuitje) dus mijn vader die wilde ze wel ophalen, blijkt dat ze inmiddels verhuist zijn maar op de site staat doodleuk het oude adres.
dus mn pa belt ja ik zie hier niks hoor. ik zeg ja ga toch maar effe zoeken. Nu belt hij net dat de buurman zegt dat ze verhuist zijn. Ik dus gebeld met de drukker en nu is mn vader onderweg naar de goede plek
pfoe lieve paps van mij en handig zo'n pensioen hihi
Ik heb heel slecht heel nieuws, Sandor loopt nog slechter als gister. Hij kan morgen dus niet mee. Ik kom zelf wel, of Anniek mee gaat weet ik nog niet. Ik kan wel janken had er zoveel zin in Ik zit nu op m'n mobiel en kan het dus niet zo snel zien maar er was toch iemand die wilde maar kon niet omdat de clinic vol zat? Die kan nu dus wel.
Trudy_dJ
Geplaatst: 13-11-09 17:21
loess schreef:
Oh dat is mooi balen dat dat niet opgevuld kan worden. Heb net Anniek gesproken, die komt niet mee. Pff heb er ook gewoon geen woorden voor die toegestaan worden op bokt.
jawel hoor alleen wordt dat bij de ene helft fiets en gebakstaaf of zoiets. Ik heb de censuur uit staan dus dan kan het wel gewoon lezen [/bij de hand]
goed zuur jess!!! rot he maar goed dat hoort er helaas bij met paarden. en deze tijden van griep!
Zullen we anders nog een oproepje doen op EA-CO ofzo?