Rewind, Celine heeft altijd gezegd een dergelijke rit niet leuk te vinden als meeting.
Daarbij moet ik ook zeggen dat ik zwaar twijfel, dit i.v.m. de afstand en het totale bedrag dat ik kwijt zou zijn.
Pasamba
Geplaatst: 22-04-09 23:09
Klopt, ik vind zo'n rit gewoon niet zo leuk met een meeting. Het zal wel hardstikke leuk zijn maar ik vertrouw ook niet zo snel andere paarden. Ik heb er gewoon niet echt een goed gevoel over dus ik heb besloten dat ik niet mee ga.
De afstand is niet het grootste probleem want die valt nog wel wat mee in dit geval.
Ook vind ik dat dit ook wel even overlegd kon worden. Maarja, plien wel super van je hoor dat je het initiatief hebt genomen om iets te regelen. Maar dit zit er voor mij niet in.
Ik denk er nog een nachtje over na in elk geval, de kosten zouden voor mij dan ver boven de 60 euro zitten en dat bedrag is toch wel erg hoog.
Taat_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-09 07:22
Dat is wel waar trouwens, jullie hebben wel allemaal je werk enzo afgezegt dus zou het een beetje lúllig zijn als we nu iets gaan doen (zonder overleg met hen) waar ze dan niet bij kunnen zijn..
Ik hoorde ook ineens dat het op 4 mei was.. dat is ook zoiets, als ik dat eerder had geweten en jullie misschien ook hadden jullie misschien je werk niet afgezegt enzo, en kon het op een andere dag, en kon ik wél mee. Maar dat lijkt jullie dan weer niet zoveel uit te maken dan als Celine niet mee kan?