[BESLOTEN] Minispullenmensen doen een Polderrit.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: [BESLOTEN] Minispullenmensen doen een Polderrit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 12:14

okee prima, rossebol komt dus niet
hoduen we nog steeds nathalie, bliksem en mij over

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 13:40

dat vind ik niet helemaal eerlijk Marieke....de tijd van 4 uur was ook helemaal geen afspraak, dat was enkel en alleen mijn input voor als ik de kinderen mee zou willen nemen ergens naartoe omdat die gewoon naar school moeten op maandag.

Vind het ook jammer dat je nu zegt dat mensen worden buitengesloten terwijl we juist alles de hele tijd 'open' houden om zoveel mogelijk aan iedereen tegemoet te komen, maar uiteindelijk zullen er toch ergens beslissingen genomen moeten worden anders kunnen we net zo goed zeggen "laat maar waaien"

wat betreft dat met z'n 3-en afspreken (of zelfs met z'n 2-en) het moge duidelijk zijn dat dat allemaal (on)gein was dus ik vind persoonlijk dat je dat een beetje zwaar hebt opgepakt???

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 13:48

waar het mij om gaat dat er namen worden genoemd en mensen die ook graag mee wouden worden ineens niet meer genoemd.
Ik heb weet ik veel hoe vaak aangegeven dat ik graag mee zou willen en lokatie me niks uit maakt zolang het maar niet om 4 uur is.
Snap heel goed dat er nu wel eens afspraken gemaakt moeten worden ik wil alleen duidelijkheid en niet eerst dit dan dat.
Ik kan daar zelf gewoon niet tegen ook door mijn ziekte en dit is ook waardoor ik zeg laat voor mij maar dit brengd zoveel stress mee dat ik er gewoon geen zin meer in heb

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 14:04

nou ja..het is niet eerst dit en dan dat natuurlijk. De originele afspraak was immers Walibi....maar omdat er dan teveel kosten zijn voor sommige mensen en andere mensen er geen plezier uithalen, werd het een goedkopere (picknick) oplossing en moest er een locatie komen.....Sanne kwam toen met een plan en er kwamen maar heel weinig reacties op.

Toen kwam het plan weer terug van een picknick hier in het bos en werd er om specifieke namen gevraagd, van Shelley wist ik dat die wel naar schiphol wilde gaan en dan met Sanne meerijden. En als er dan wat ginnegappend gedaan wordt over het aantal (dat is teruggelopen van een stuk of 10!) ach, dat moet kunnen toch? We moeten er niet ons gevoel voor humor door verliezen ;)

Ook dat het dan allemaal een beetje rommelig gaat, daar kan uiteindelijk niemand wat aan doen want het is JUIST gekomen door te proberen het iedereen naar de zin te maken.

Ik zou het zelf hartstikke leuk vinden als je zou komen, het is een gezellige picknick in een supermooie omgeving en je zou Sem ook nog mee kunnen nemen :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 14:18

Ingmar_ schreef:
Nou, voor mij wel in ieder geval. Een doordeweeksedag komt voor mij sowieso wel het beste uit omdat ik echt niet veel vrij meer moet vragen nu.

is het jouw schuld dat we een meeting op een doordeweekse dag doen :+ kom je zelf niet :+
je durft gewoon niet, mag je ook eerlijk zeggen :P }> }:0

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 22:21

Evelli schreef:
Ingmar_ schreef:
Nou, voor mij wel in ieder geval. Een doordeweeksedag komt voor mij sowieso wel het beste uit omdat ik echt niet veel vrij meer moet vragen nu.

is het jouw schuld dat we een meeting op een doordeweekse dag doen :+ kom je zelf niet :+
je durft gewoon niet, mag je ook eerlijk zeggen :P }> }:0

:oo Ik durf wel, maar ik kan écht niet ivm geld! :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:07

tja, daar kan ik maar 1 ding opzeggen: dan had je het maar apart moeten houden zoals je hier beloofd had :) (meerdere keren) :+
Laatst bijgewerkt door Keet op 13-08-09 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:33

gezellig hier hihi

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:34

ja hoor :) heel erg gezellig, gaat ook super gezellig worden maandag, met de mensen die komen :)

alleen internet blijft internet, met de bijbehorende mis-interpetaties (of hoe je het ook schrijft :+ ) en mensen met virtuele lange tenen

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:39

dat denk ik ook wel ja , dat het gezellig word .

en verder zeg ik niks , vind het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn.
ach er komen vast wel meerdere

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:38

Evelli schreef:
tja, daar kan ik maar 1 ding opzeggen: dan had je het maar apart moeten houden zoals je hier beloofd had :) (meerdere keren) :+

Moet me hier wel bij aansluiten (en niet om onaardig te doen maar wel om eerlijk te doen ;) )....het is namelijk op maandag gepland omdat jij niet op zaterdag vrij kon krijgen, en op zondag niet mocht ;). Een maandag vrij nemen kost Sanne ook geld. Dat je aan een treinreis vastzit heb je ook vanaf het begin geweten dus ook dat dat kosten met zich mee zou brengen en dus had je ook toen kunnen zeggen "plan maar raak, voor mij gaat het niet door" dan hadden we het in het weekend kunnen plannen bijvoorbeeld...

maar goed, dit is het laatste dat ik erover zeg :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 07:46

Blik, ik stuur je even mijn telefoonnummer per PB want ben niet veel online dit weekend. Dan kunnen we even afspreken over het hoe en wat met het ophalen :)

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:42

Ik kom even melden dat ik weer heel in Delft ben aangeland.
Ik ben lid geworden van een studentenvereniging en de hele boel dus ik heb binnenkort een ontgroening haha.

Ik ben nog steeds in voor de meeting, heb de werkweek van de vereniging af moeten kopen voor belachelijk veel geld speciaal voor jullie haha.
Ik sms je morgen even Sanne.