Ik heb al een hele hoop plaatsnamen, hoop vanmiddag of morgen oid het kaartje al in te kunnen vullen. En anders ergens volgende week zeker, dan is blaag weer naar school.
Ans, je mag rustig blijven pitten, heb twee persoons bed op zolder, het is hier maandag helaas wel weer vroeg dag, kids moeten naar school, dus 7.00 gaat de boel weer los!
Ik moet sowieso terug naar huis de 14e, maar wel bedankt voor je aanbod om te blijven slapen AM! Mijn moeder de vriend komt na 41 dagen trip naar moskou weer terug en mams moet snachts al richting schiphol om em te halen, dus ik moet op de beessies passen (en mijn dochter natuurlijk ) Maaaaaaar beginnen we al een beetje op tijd die dag?
Ja lijkt me goed idee En kan natuurlijk altijd zien wanneer ik richting huis vertrek Denk dat ik maar even moet gaan dieselen... jeumig wat zuipt mijn auto als ik op de snelweg rij
Ik heb een maar 1.4 met korte versnellingsbak, dus als ik 120 rij in de 5 zit ie al op aardige toeren... denk dat ie daarom zo zuipt Is echt een stads race bakkie