Jaaa, ze vind jou echt tof, en je moet nog steeds een keer op d koffie komen maar ik had haar al even uitgelegt dat ze nog even geduld moet hebben
NdV74
Geplaatst: 14-03-09 17:36
Zaterdag staat een rit naar de Suykerbuyck geplant, de rit naar de Malpie bedraagt helaas drie kwartier tot een uur. we worden de gehele rit door mijn broertje begeleid op de fiets aangezien we een stuk langs de weg moeten, veiligheid boven alles, Ook ons mam zal het weekend beschikbaar zijn om ons weer te helpen en pakezel te spelen Vanuit daar hebben we een mooi bos en kunnen we eerst lekker van de omgeving genieten en daarna voor een kopje thee en wat te eten naar het pannekoekenhuis gaan waar de paarden vast kunnen staan. Bij de Suykerbuyk steken we over en gaan we via het Riethovense bos terug naar huis. Deze rit is vrij lang en we zullen dan ook zeker een uur of 4 wegblijven. Aangezien het hoofdzakelijk een staprit is.
Even voor mezelf weer een vraagje. Met die 4 uur, bedoel je daar de hele rit mee of alleen het gedeelte na het pannekoekenhuis?
Zolang we geen shet- of ijslanders tegenkomen gaat het wel
Er gaat toch echt een ijslander mee hoor
Even over het overnachten. Ik denk dat ik Súla laat overnachten op onze eigen stal in onze achtertuin. Maar dat ik wel mee ga eten en slapen etc. Weet niet of dit kan? ik heb er echt heeel erg zin in En super leuk dat Amable meegaat
biancaaatje
Geplaatst: 15-03-09 11:15
En onder voorbehoud: Biancailona (Bianca) met Ilona Verzorgster Bianca (Maartje toch he) met Roosje (als die beschikbaar is)
krijg ik van andere ook toestemming dan kom ik misschien de zondag, want ilona heeft op zaterdag dressuurles
Hilde_q
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-09 12:04
Mja, ik ken Maartje niet en aangezien het toch een besloten meeting is
Met de september meeting zou ik het niet erg vinden maar eigenlijk was de meeting bedoeld voor de mensen uit ons topic..