Dat ligt denk ik aan de manege. Die bepalen toch de tijden?
intral
Geplaatst: 08-04-09 16:50
zullen we dan rond een uur of 12, 1 doen of wat? jullie moeten ook nog terug nl volgens mij maakt dat niet zo veel uit hoor ?
Gipsylover
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-09 16:54
Ik vind dat er nog wel een paar mensen bijmogen opzich als er nog intresse komt .
En de strandrit is waarschijnlijk van 3 tot 6 . Dat zei manege grol dat uitkwam!
Tivara
Geplaatst: 08-04-09 16:55
Als we rond 1 uur doen kan je voor die tijd nog even een boterhammetje eten Anders verga ik van de honge op 't paard. Ik moet namelijk op redelijk regelmatige eten.
Mac, jukkie Moet wel kijken of ik dat dan al weer mag. En als ik dat niet mag, dan ga ik gewoon mega veel ijsjes en chocolade milkshakes daar drinken! Of... Ik neem de blender mee en ga daar in de Mac een hamburger staan blenderen. Iieeee!
Dat ziet er pas vies uit denk ik. Ik ben sowieso al geen echte mac fan, alleen voor heeeeeeel soms onderweg een keertje. Maar stel je voor, zo'n macbroodje in de blender.. Hmm, bij nader inzien, stel je dat maar niet voor
x_Staceyy
Geplaatst: 08-04-09 17:10
Whaha, ik zie het ook al echt voor me. Kiki met d'r blender daarbinnen. Misschien dat je kan vragen of ze het daar voor je willen doen, en dan ook graag een rietje erbij. Dan kan je je hamburger opdrinken
Mag ik uw menu opnemen? Ja, een BigMac. Menu of alleen de burger? Menu, en heeft u een stopcontact voor mijn blender? Eeeh, ja.... Kunt u dan het hele menu voor mij in de blender gooien? En heeft u er een rietje bij?
Tivara
Geplaatst: 08-04-09 17:18
Ohja, doe de milkshake er ook maar meteen door.
Britt_Sisi
Geplaatst: 08-04-09 17:18
haha ohja, naja dan nemen we wel wat mee voor onderweg, is denk ik ook makkelijker hahaha
ik eet ook bijna nooit bij de mac , alleen meestal op de terugweg van vakantie in frankrijk, of soms in frankrijk en heeeeul soms hier