Meteen ook t forum op gegooid ! Dus ik ben ook helemaal klaaros
xXutopiaXx
Geplaatst: 08-10-12 17:33
Cchanny schreef:
Mabotje schreef:
Nee... niet woensdag... werken, werken, werken... Voordeel als we weer als groep gaan is geen inschrijving (is dat gemeen?)
Eh nee xD
Jaweeelll..
Ik wil ook zo graag mee.. Kan als model met Friese hengst en nâzgul kostuum Of met 'n prachtige bruine Friese kruising Maar ik zou ook heel graag als fotograaf mee willen Haha!
Super mooie foto's weer allemaal! Ik hoop dat als jullie in het voorjaar weer gaan, dat ik dan meemag! Mariscal is inmiddels onder het zadel, dus dan zouden rijfoto's ook kunnen!
Vond t zo leuk dat ik er ook wel een keer wat verder voor wil rijden
SSDesign
Geplaatst: 08-10-12 19:42
gitje65 schreef:
Super mooie foto's weer allemaal! Ik hoop dat als jullie in het voorjaar weer gaan, dat ik dan meemag! Mariscal is inmiddels onder het zadel, dus dan zouden rijfoto's ook kunnen!
ikw eet niet of ik ga heb gewoon geen geld en eigenlijk heb ik liever modellen voor mezelf hahahaha Dan hoef ik niet op te letten of ik in de weg sta ofzo gewoon mijn eigen ding doen
Ik heb dit topic een beetje gevolgd en had toen ook graag meegewild. Helaas was Neron net in Nederland, dus vond ik het nog niet eerlijk om met hem te reizen en was het te ver.
Als de volgende meeting bij de Soesterduinen plaatsvind zou ik ontzettend graag mee willen.
Madieke
Geplaatst: 08-10-12 20:14
Ik ben ook weer van de partij hoor!!! Was een ontzettend leuke groep fotografen en modellen...
Heb nog een vraagje voor de modellen, ik ben benaderd voor een dierenkalender. Ze hebben me gevragd of ik wat paardenfoto's aan kan leveren, zijn er modellen die dit niet op prijs stellen...?
Cath_16, Voor jou is het ook lekker dicht bij en zou hem graag op de foto willen zetten. Maar geen idee of ik de kans zou krijgen om als fotograaf mee te kunnen!
Ik vind het alleen maar leuk Madieke! Laat je even weten welke foto's en welke kalender?
Cath
Geplaatst: 08-10-12 20:23
Astor schreef:
Cath_16, Voor jou is het ook lekker dicht bij en zou hem graag op de foto willen zetten. Maar geen idee of ik de kans zou krijgen om als fotograaf mee te kunnen!
Leuk om te horen! Heb ook geen idee of hij dan uitgekozen wordt maar het zou wel heel erg leuk zijn.