wordt vast heel gezellig, weet nog niet wat ik aantrek maar wss een blauwe spijkerbroek weet nog niet wat erop.
Jullie zijn nog lekker op dreef, ik had verwacht dat het topic voor 9 uur leeg zou zijn omdat iedereen vroeg ging slapen
Nou als je dan ook nog echt wat slaap krijgt vind ik dat erg knap van je Vannacht lag ik er vroeg ik heb alleen van 2 tot 3 een oogje dichtgedaan verder heb ik alleen maar wakker gelegen
Lobke_ schreef:Jullie zijn nog lekker op dreef, ik had verwacht dat het topic voor 9 uur leeg zou zijn omdat iedereen vroeg ging slapen Morgen zal 't hier wel rustig zijn
Ik werd vanmorgen om half 6 wakker gemaakt door ie rot vogels die de hele buurt bij elkaar aan het bleren waren. Maar 1 uur slaap? Hoe houd je het vol.
Niet... Daarom ben ik ook nog altijd ziek denk ik Maar het jammere is dat ik er niet zoveel over te zeggen heb, kan mijn knopje helaas niet zomaar uitschakelen
Peerke_ schreef:Haha morgen gaat iedereen hier via bokt mobiel vertellen waar ze zijn Je kunt er in elk geval niet omheen dat het een makkelijke vorm van communicatie is op zo een groot park