Nee begrijp ik hoor, maar gezien ze daar met mensen wel heel veel mee kunnen bereiken wil ik je vast 'voorbereiden' op dat dat met dieren vaak niet zo is.. Ik vind het echt heel rot voor je.. heb er geen woorden voor
Silence
Hij kreeg als pup zijnde een half jaar van de DA, dus we hebben al enorm veel tijd gewonnen. Maar dit wil je niet, dit verdient hij niet.... Hem hadden we gewoon een keer 's morgens in zijn mandje moeten vinden.
Ja, dat gevoel ken ik heel goed. Heb een kat met 9 maanden moeten laten inslapen vanwege FIP. Beestje was net helemaal opgelapt, 2 maanden van mijm, begon zn draai te vinden en lekker bij te komen.. en dan dit..
Denk dat jij je nu ook zo voelt.. maar dan erger. Dit verdient geen enkel dier..
Silence
Hoop ook nog steeds dat al Niaff ooit overlijd, wat zal gebeuren.. dak haar dood in de wei vind. Die beslissing moeten maken is de verantwoordelijkheid die je neemt als het nodig is.. maar dat wil eigk geen enkele eigenaar.
Silence
Dat zei ik laatst ook tegen mam. Dat de paardjes rustig heen gaan of tijdens het spelen gewoon omvallen, geen lijden of niks. Zulke beslissingen nemen zijn verschrikkelijk.....al zullen we er hier binnen niet al te lange tijd een moeten maken met een beetje pech.
Ik weet zeker dat je dat kunt. Hoe moeilijk het ook is.. Wat ik van je gelezen heb tot nu toe (ook het hele verslag van silence met die man) ben je een ontzettende dierenliefhebber en zul je kiezen wat het beste is.. dat weet ik zeker.
Silence
Nee precies. Heb ik voor Sjel ook gedaan.. en ik denk dat ieder mens dat echt van zijn dier houd dat doet. Hoe ging het toch? Als leven lijden word dan moeten we loslaten? iets in die geest?
Silence
Inderdaad, kunnen nu niet meer doen dan afwachten. Ben op dit moment wel heel blij dat ik thuis ben. Kan ik in ieder geval al zijn favoriete dingen doen zoals het strand enz. voordat hij echt ziek wordt.
Heb net het koopcontract voor Zac gezien en aangevuld. Word allemaal wel heel echt nu De dag na mijn verjaardag komen hij en Niaff terug naar stal En Niaff word zondag al opgehaald.. en ik ga dinsdag daarheen.. spannend spannend.. Sorry, moest ik even kwijt