*de zoveelste spieker* Had voor deze meeting in mijn ogen te weinig fotografeer ervaring maar de volgende keer wil ik zeker proberen om erbij te mogen zijn..
Zo ik ben ook net thuis en ik ben blij dat ik nog heel ben. Het was erg onrustig op het station van Eindhoven. Voor me was er een dik gevecht aan de gang, maar gelukkig was de politie redelijk snel ter plaatse.
Ik ben echt kapot. Helemaal gesloopt. Ben ook pas net thuis en zit nu met mijn vriend hier, dus foto´s komen later nog wel. Zal allemaal nog wel even duren, want ik heb volgende week proefwerkweek dus moet heel goed leren.
Sjolvir
Geplaatst: 06-03-11 21:49
Die van Toobs ook! Heb ik er in ieder geval 1 in het groot gezien. Vond hem vandaag erg braaf, met zijn in zijn "doosje" zitten qua gedachten, hoewel hij er uiteindelijk na het foto's maken in het water, toch echt vandoor ging, met mij op zijn rug!
Die van Gizmo is gaaf!! Met al die water spatten! Gave steiger foto's weer.
Overigens die anderen ook.
Ben nu ook aan het laden, was dan wel model vasthouder, maar heb van de ochtend paar foto's. Let niet op de hond in het gele jasje Jasje had ik gekregen van vriendin met voorwaarde dat ik haar foto's zou geven van mijn hond in haar jasje voor haar site . Zitten in dezelfde map als de "behind the scene" foto's die ik van het laatste stukje ochtend heb gemaakt.
Hè, Lotte, wie was jij nou? Heb je helemaal niet gezien!
Toffe foto's komen er langs, ik ben ook thuis. Effe een paar foto'tjes bewerken nu.
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-11 21:56
Nou goed even snel (en niet zo goed) bewerkt..... ben echt helemaal kapot (is ook te merken aan de bewerking ), dus dit word ook de enigste die ik spam vandaag
Ik hoop trouwens dat iedereen het heel leuk heeft gehad vandaag! en het ook een beetje leerzaam vond!
Laatst bijgewerkt door LisaDijk op 06-03-11 22:00, in het totaal 2 keer bewerkt
Stoere foto's allemaal zeg! Grappig om te zien hoeveel nabewerking wel niet doet in de verschillen van de foto's.. En wat hebben jullie veel foto's zeg! Ik heb er 600 en dat vond ik al veel.
Ik ben (eindelijk) thuis Zag al gave foto's voorbij komen!
( ik moest wel lachen om de hippe hondenjasjes foto's )
Laatst bijgewerkt door Marlinda op 06-03-11 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt
andamoon
Geplaatst: 06-03-11 22:14
LBFotografie, Horsieslii, en Fosco dank je wel dat jullie al een foto van Grafito geplaatst hebben !!! Lins mooi hoor !!! Bedankt fotografen voor jullie werk. Ik vond het een hele leuke dag en het weer werkte bijzonder goed mee ! VisibreTeam mooie foto van Vie en ik zag ook een foto van jou waar Grafito opstond voorbij komen...
Laatst bijgewerkt door andamoon op 06-03-11 22:17, in het totaal 2 keer bewerkt
Lauke
Geplaatst: 06-03-11 22:15
o wat een gave foto's!!
bewerking is nog best wel netjes! k ga zelf ook nog eens een poging doen