Ik heb alleen nog geen datum gezien, voor de rest had ik alles al gelezen inderdaad Marlies, nog even over jou verjaardag, het wordt inderdaad half 2/2 uur
Volgende meeting was bij Nans, toch? Ik kan alleen geen datum vinden? Alleen 'in februari' maar dat zijn 27 dagen, dus dat wordt een beetje lastig
Hmm, dan heb ik waarschijnlijk al een nieuw rooster, met dit rooster zou ik pas om 11 uur op school hoeven zijn, dus dat valt het wel mee. Hopen dat dat op m'n tweede rooster ook zo blijft Carnaval lijkt me inderdaad leuk! Nog nooit gevierd, maar dat maakt niet uit. Als die Rinus, met z'n Marloes liedje maar niet de nummer 1 hit wordt, want dan doe ik niet meer mee
Carnaval is helemaal niks voor mij dus dat ga ik niet vieren. Een andere meeting lijkt me wel erg leuk, maar tegen die tijd kijken wat iedereen wil en gaat doen.
Ik denk niet dat het een CarnavalMeeting gaat worden hoor. Vrees dat ik overdag niet het leukste gezelschap ben rond die tijd aangezien ik vijf dagen lang stuk ga.. En niet iedereen houdt van Carnaval, daar moet ook rekening mee gehouden worden.
Marlies, welke weekenden heb jij nog vrij in Februari?