Ja, dat wel, maar vroeg me af wat ze dan gaan veranderen.
Programma ziet er toppie uit Sandra. Moet wel toegeven dak een beetje verdrietig word als ik dat lees, gezien ik eigk zeker niet mee kan gaan rijden (stuur en rem zitten er nog niet goed op) en als hij heel moeilijk te laden is is het niet eens zeker dat Zac mee komt.. maar ja goed, dat weet ik eigk al een paar maanden, dus waarom me dat nu raakt....
Silence
Hij krijgt nu ook achter beslag en de smid past het wat aan.
Dank je.
Wel begrijpelijk, je had je er ook op verheugd om lekker mee te gaan rijden. Maar je zou tijdens die lange rit zowieso wel naar de Posbank kunnen komen met de auto. Ben je er toch een beetje bij Carolinahoeve kan ook, maar dan moet je een half uurtje lopen.
Das lief Sandra dank je wel Ja, weet je.. ik moet gewoon reeel zijn, Zac is een jonkie die nog weinig kent. Voor hetzelfde geld gaat het hardstikke goed en is ie superbraaf Maar ik wil niks overhaasten, dus als het niet goed voelt laat ik hem liever thuis.. Ach, zal allemaal wel in orde komen. Is gewoon ff een nare samenloop van omstandigheden.
Silence
Ja dat is dan ook wel weer zo haha, bij mij op stal staan veel toffe mensen, maar zoiets als wat wij nu gaan doen, met 5 mensen en pony's die je niet kent, zullen zij niet snel doen xD
Hoe was je dag vandaag?
Silence
Joah, maar heb er wel vertrouwen in dat goed komt als ik dat zo merk in dit topic ^^
Ja ook, vermoeiend. Net nog even bij Niaff geweest, vond sat t nu koel genoeg was om even lekker aan de longe te gaan Jij nog wat met paardjes gedaan??
Silence
Heb ze even los in de buitenbak gehad, maar volgens mij had iedereen gepland om op dezelfde tijd te komen En tja ..... Dan kan ik het wel schudden met mijn afwijkende bezigheden tov rijden
Oooh zo ja.. ach ja, hebben wij ook wel eens last van.. Ik wil wat vrijheidsdressuur ook op gaan pakken, Zac kent al wat dingen wn lijkt me leuk om dat uit te bouwen naast het 'gewone' werk. Betwijfel of het qat voor Niaff zou zijn, maar daar kom ik snel genoeg achter.
Dat horse event begint er steeds toffer uit te zien..
Silence
ja een echte fjord, je wilt niet weten in hoeveel dingen Jimmy zijn tandafdruk staat Als we die ooit nodig hebben kunnen we maar kiezen
aalstreep
Geplaatst: 21-08-12 10:46
Is Ilona jarig dan ?
oeh ik wist niet dat het programmaboekje al binnen was ga snel ff kijken Ik denk dat het best goed gaat komen met Zac, en dat we allemaal gewoon een heeeel gaaf weekend krijgen. oh het lijkt mij best leuk hier jaarlijkse traditie van te maken.
Silence
Ja, hahaha al zou het alleen maar om de foto's zijn dat ie mee komt xD Mja ik lees overal heel veel tegenstrijdige dingen, lees namelijk ook veel dat buitenrijden goed is om ze lekker op eigen benen te leren lopen. Dus evt stapritje op vrijdagavond zou dan misschien kunnen.. Maar goed, ik ga daar nu nog niet te veel mee bezig zijn. Alles lekker rustig en gaat het goed dan gaat het goed, en issie er nog niet klaar voor is dat ook prima.. ga ik wel frutten