Hier zo gelachen vanmiddag. Had visite ivm alvast verjaardag vieren.. had 1 van die meiden waterbalonnen meegenomen en mn zwager zn supersoaker dus er startte een enorm watergevecht. Kinderen en volwassenen allemaal door het dolle heen. Ik heb toch zo onwijs gelachen, wat een lol was dat. Waterpistolen, waterkanon, de tuinslang, emmers, alles werd gebruikt. Zo lachen zeg.
Hahaha ja was echt lachen. Je ziet mij en mn ex ook nog wel een paar x. Een vriend van ons organiseerde dat. Echt epic!! Pff. Is echt raar dat geen weekend hebben toch zo veel uit kan maken, al werk je maar 2 uurtjes *watje* Oktober komt al dichtbij...
Ik ga morgen lekker voor 3 daagjes naar Alberthoeve (geloof dat het zo heet). In ieder geval een camping gelegen aan een ruiterroute-netwerk. Met een vriendin van stal en de paardjes. Heb er wel heel veel zin in! Dan kom ik woensdag terug, hebben we donderdag crossles en vrijdag ga ik met m'n mams, hond en Aag naar Boszicht voor een weekendje! Jeej, wat een leuke week!!
Silence
Mja ik heb hetzelfde hoor Sandra. Ik ga morgen ook richting veluwe, mn moeder zit daar op de camping met de moeder van mn ex-bestevriend/ez. Vreeeeeeemd allemaal xD
is iedereen straks al op boszicht geweest voor 't weekend behalve ik. Ik kon ook niet slapen. Irri die hitte! Heerlijk femke paar dagen weg! Ik wil ook!
Silence