Ik zal wel gezellig bij je komen zitten Ik ben heel makkelijk te herkennen. Heb altijd me zwarte nike petje op en me jas met me naam op de voor en achterkant (Manon).
succes met jezelf nuttig maken Ik ga eens omkleden en dan naar mijn paard, die moet nog even getraind te worden, anders is het zo zielig voor hem als ik maandag bij mijn instructeur zo hard aan de bak moet met hem.
Ik kan niet zonder me petje Alleen even af toen tijdens de achtbanen haha
Suusjeher
Geplaatst: 16-04-11 12:42
Coole picture patatje!
lovekoos schreef:
Ik zal wel gezellig bij je komen zitten Ik ben heel makkelijk te herkennen. Heb altijd me zwarte nike petje op en me jas met me naam op de voor en achterkant (Manon).
Hier moet ik overstappen volgens NS. Maar blijft die trein dan gewoon hetzelfde? Aangezien hetzelfde spoor er staat. Dus dan wordt jullie trein aangekoppeld Nynke en Froukje?
Ik kom gewoon. Was vorige keer ook een hele dag doorgelopen in een pretpark met een 3de graads brandwond en lag open van top tot teen. Was daar vlakbij op me plaat gegaan met me scooter. Heb een hoge pijngrens haha
Denk een gemiddeld mens niet. Maar ik was vorige keer ook in me buik geschopt door een paard en heb die dag no 3 paarden gereden. Tja verstandig is anders maar mijn pijngrens ligt gewoon hoog