wat voor sokken wil je? kniesokken, enkelsokken, van die lage sokjes, sokjes met barbie, sokjes met cars etc ?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-12-09 13:53
Ja, die komen zondag.
Jammer want we missen nu Bente en Mays...en Amy...
Ilona21 komt zaterdag...
San: gewone normale sokken met een printje ofzo. Gewoon één kleur mag ook, interessert mij niet. Heb ze altijd bij de Hema gehaald, zijn ze lekker goedkoop.
Is het misschien handig om te laten weten aan diegenen die naar Marlies gaat wat ze kopen ivm mogelijke dubbelaankopen? *Bedenkt zich ineens dat Marlies een winkel in Zwolle erg leuk vond en denk dat ik daar maar even ga rondkijken *
Ik was jullie kwijt Maar ik heb het weer gevonden! Wat ik tot nu toe heb begrepen; Volgende meeting bij Nans, ik heb geen flauw idee waar ze woont, in februari. Goed idee! Ik wil ook wel voor Bob spelen, maar ik heb geen rijbewijs, dus dat wordt hem ook niet
Marlies, jou verjaardag was toch niet as weekend maar dat weekend daarop? Waarschijnlijk kan ik zondag wel even langskomen *Gaat lijstje weer opzoeken van wat ze ook alweer wilde hebben*
Ik kan niet volgende week, helaas. Ben een weekje weg met de familie naar 'n huisje op de Veluwe.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-12-09 19:01
Jammer Bente, maar een weekje weg is veel leuker natuurlijk, geniet ervan!
Marloes, gezellig.
Half 2 is prima voor mij.
Ilona, zeg het maar, mij maakt het niet uit. Andere Ilona wilde je ook weer graag zien dus die komt een patatje mee eten. Uurtje of 3 ofzo? Nathalie komt ook zaterdag, die is er rond 11 uur geloof ik.
Marloes, alle meiden komen rond half 2. Heb 8 stoelen en bankplaatsen voor 5 dus het gaat net passen. Denk wel dat ik de boel wat moet aanpassen hierbinnen.