Ik heb zware zonne allergie. Zit nu 5 minuten met met mijn benen in de zon en ze staan al onder de rode vlekken. Maar ben het zat om nooit iets te kunnen met dit weer haha. Ja kan wel hoor, doe ik soms ook wel maar dan merk ik in de avond de consequenties daarvan wel.
aalstreep
Geplaatst: 17-08-12 11:10
bah wat naar, overdekt zwembad dan maar met dit weer of lange mouwen.
Silence
Meestal is het binnen zitten inderdaad, maarja soms wil je ook weleens weg natuurlijk. Denk dat ik het vandaag maar gewoon doe, heb toch pas morgenavond weer plannen.
aalstreep
Geplaatst: 17-08-12 11:25
veel plezier, hoop dat het meevalt voor je.
Silence
Pff, geen lekker tijdstip denk ik.. Net ff de kattenbakken en het hele huis gedaan en vanmorgen al alle stallen helemaal gedaan.. pff.. Vanavond waarsch terrasje
Leuke dekjes! Balen Sandra die zonne allergie. Mijn jongere zusje heeft dat ook zo erg. Ik heb hier een paardegekke logé van 10 bijna 11. Ze zit nu alweer voor de 2e keer vandaag op mn shet. Hij vind an dat geborstel ook geweldig geloof ik. En ze is een stuk handiger met paarden sinds de vorige keer dat ze hier was. Leuk. (is de jongste dochter van mn zus)
XXXX2015
Geplaatst: 17-08-12 16:52
Ik lees nu pas de rest terug. Balen van je oma Sandra. Een collefa van me had dat ook en die ligt nu snachts thuis aan eenofander apparaat
Lianne ik heb hier nog een wintec liggen met verwisselbare boom. Heb er meerdere bomen bij. Er zit nu een lila in (vette fjordenmaat)
Ik heb het overleefd Moest wel even gaan zitten op een gegeven moment omdat ik voelde dat het mis ging. Maar daarna lekker zittend in de schaduw verder gekeken en toen ging het wel.
Heb mezelf nog verwend met een super gave nieuwe winterjas voor op stal
Doe je goed Sandra ik ga morgen na werk Niaff ff rijden als de temperatuur het toe laat en daarna lekker in t zonnetje bij een plas hier in de buurt
Ik weet niet of ik dan wel groot genoeg ben voor dat zadel xD dacht dat wat ik had ook 18 was maar bleek 17 te zijn, en daar zit ik prima in. Maar Niaff's zadel is volges mij wel 18, en die zit ook prima. Das een voordeel en nadeel van manege's kan nu praktisch met/in elk zadel rijden dus een voorkeur is lastig xD