het weer was gister raar bij ons. heel erg harde wind en ook steeds donkerder met in de verte licht flitsen, nog meer wind en donkere wolken en toen...... niets als of iemand daar boven zich in eens bedacht had. ( of had jij per ongelijk ook ons weer weggestuurd sandra )
aalstreep
Geplaatst: 16-08-12 16:18
Mn Massimo is binnen !!!
zaterdag komt de zadelmaker er mee naar stal. volgende week ben ik lekker vrij dus als het weer dan ook nog ff mee zit.
Julia heeft ook maat cob/full maar heb eigenlijk alles gewoon in full en dan op de kleinste maat. soms ook wel eens in cob en eigenlijk past dat ook best goed maar dan op de grootste maat. Welke kleur ga je eigenlijk doen voor Zac ?
Dott
Geplaatst: 16-08-12 16:43
Gewoon zwart xD Ik hou niet zo van bruin, en bij zwart kunnen eigk alle kleuren aan dekjes
Moet alleen nog ff kijken wak qua zadel ga doen, als sjel's oude zadel niet past.. gezien die door training qua bespiering ed nog anders gaat worden en ik liever niet over een jaar weer een nieuw zadel moet kopen xD
Mja, nou, die osteo zei dus dat hij boomloos niet aanraadde tenzij je een superonafhankelijke zit hebt.. die ik niet heb.. en helemaal bij een jong paard wat zelf zn balans ook nog aan het zoeken is...
Silence
Even zonder prutsmuts, magnesium chelaat. Ik gebruikte het bij sjel voor zijn i sulineresistentie, maar hij viel er ook enorm van af. Is een lichaams eigen stof dus kan geen kwaad. Kwam die tip hier op bokt ook tegen, als je idd al het andere al hebt geprobeerd..
Silence
Ik ga er vandaag eens lekker op uit In Valkenswaard zit voormalig topruiter Jan Tops met zijn super de luxe accommodatie en een keer per jaar kun je daar gratis op voor een heel groot internationaal concours. Vanmiddag maar weer eens gaan kijken en bij alle luxe daar haha.
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-12 09:16
net niet zo mooi nieuws gehad. Gisteren nacht heeft mijn oma hier vlakbij een nachtje in een slaapcentrum geweest waar ze helemaal gemonitord is ivm haar slaap apneu. De uitslag zou ze pas in september krijgen maar gisteren belde de assistente al op dat de professor vandaag al contact wilde hebben. Ja dan gaan er al wel alarmbellen rinkelen uiteraard. Dus mam heeft hem net aan de telefoon gehad en ze moet nu met spoed opgenomen worden. Het liefst deze week nog en anders volgende week. Ze heeft dermate veel last van de apneu dat het levensgevaarlijke situaties op levert. Daarom gaat het in de ochtend ook zo slecht met haar. Dus dat wordt nog wat.....
aalstreep
Geplaatst: 17-08-12 10:36
sterkte
Ik denk dat ik Jul eerst maar gewoon goed ga laten bewegen,maar bedankt voor de tip Lianne.
aalstreep
Geplaatst: 17-08-12 10:53
Al een strand gekozen Lianne?
Silence
Strand....daar zou ik ook wel heen willen, maar dat is niet zo slim. Zo te voelen buiten moet ik eigenlijk ook niet naar het concours gaan. Kan er bijna donder op zeggen dat ik dan vanavond of morgen ziek ben.