het is voor jou te hopen dat je oude zadel ook op Zac past Lianne, dat scheelt weer zo een zoektocht. en anders Massimo dan maken we er gewoon een Massimo weekendje van
aalstreep
Geplaatst: 14-08-12 17:09
hahaha dit is al de 3e keer dat ik als eerste op de nieuwe pagina sta .
Silence
Ja maar als ie op zac past dan gebruik ik hem alleen met verder doorrijden, ik wil sowieso een veelzijdigheids.. en een massimo ligt toch wel wat boven mijn budget xD
Oeeh, dat is wel een heel leuk 'cadeautje' dan !! Lekker dat je toch even ertussenuit gaat.
Ik was vandaag naar Walibi! Was wel heel erg leuk. Kreeg vanmiddag een mailtje, dat ik a.s. zaterdag mee mag doen met de Fjordsport in Lisse voor het B1 diploma, maar er staat dat er ook theorie bij zit.. Hebben jullie enig idee wat dat is & waar ik het kan vinden? Heb wel heel veel zin in zaterdag!! Ik heb nog nooit eerder een keuring gezien (laat staan gelopen...). Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken?? (Oh! Behalve de hengstenkeuring! Die heb ik dit jaar wel gezien )
Oeeehh.. nog maar 2 maandjes en we zitten lekker op de Veluwe!!
Oh daarvoor moet je niet bij mij zijn, Marjan kan je daar vast meer over vertellen denk ik. Haha, ja ff weg, ze hebbe daar nog meer paarden aan huis staan. Dus als Niaff er ook staat heb ik er 5 waar ik alleen verantwoordelijk voor ben. Maar komt vast goed
aalstreep
Geplaatst: 15-08-12 10:55
Wat is het stil hier vandaag!
komt vast wel goed Lianne. haha komt Zac dan met een strik op zn hoofd aan op zn nieuwe stal ? is wel heel gaaf op je verjaardag.
Sorry femke heb ook geen ervaringen met keuringen.
Hahaha denk ik niet xD weet ook niet of ze ook echt dan al terug komen of een dag later. Zal wel afhankelijk zijn van wanneer/hoe laat ze precies terug komen. Zoo.. op naar de dolfijntjes
Leuk en warm rogjes en haaien geaaid hihi ^^ Net nog even een hoofdstel gekocht voor Zac, hij heeft een redelijk grot hoofd maar wel cob. Stond een groot cob/klein full hoofdstell te koop maar hij lijkt heeeeeeel groot, flinke full. Nou ja, kijk wel. Past ie niet kan ie zo op marktplaats.
edit: Heb hem even naast sjelmars halster gehouden, maar sjelmars halster is nog kleiner dan dit hoofdstel.. dus op marktplaats maar weer xD
Silence