Queelens schreef:Ik ben fanatiek alle foto's van de paardjes die gaan aan het afdrukken die ik nog wel eens aan naam/uiterlijk wil vergeten met de naam er op dus.
Waar vind je de foto's? Ik vind ze niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horsieslii schreef:Queelens schreef:Ik ben fanatiek alle foto's van de paardjes die gaan aan het afdrukken die ik nog wel eens aan naam/uiterlijk wil vergeten met de naam er op dus.
Waar vind je de foto's? Ik vind ze nieten vind het wel handig als er een kleine foto bij staat bij sommige die ik niet onthoud!
Marlinda schreef:Zet hieronder jezelf in het lijstje als je met je paard komt en je nog geen dag/week/jaar label hebt maar er wel 1 wilt!
Zet je naam ook alleen in de lijst als je het niet zelf kan halen!
Naam - dag? week of jaar?
* Yvonne - dag
* Bernice - dag
* Daniëlle - dag
* Monique - dag
* Nikki - dag
* Tamara - dag
* Sanne - dag
* Frank - dag
LET OP! voor het kopen van een kaart hebben ze gegevens nodig!
Naam ruiter, adres tel nr etc!!! mail dit naar mij! (lisa)
een label kost geld! degene die het gaat halen schiet het dan even voor, maar je dient het achteraf nog gewoon aan diegene te betalen!
een daglabel kost €1,-
een weeklabel kost €4,-
een jaarlabel kost €10,-
Jinte schreef:Oh, trouwens voor de mensen die met mij meerijden vanaf Amersfoort (Lauke, Marjolijn en Suus)
Mark pikt jullie daar op, zodat ik met de auto kan blijven staan. Weet niet of jullie elkaar kennen? Maar anders even een centraal punt o.i.d. afspreken?
Amable schreef:Ik heb contact met Lisa gehad, zij had nog aanmeldingen via pb binnen gekregen, dus mijn model gaat niet mee.
LBfotografie schreef:Zo tot laat bezig geweest maar heb het 4de showhalstertje af
LBfotografie schreef:Jinte schreef:Oh, trouwens voor de mensen die met mij meerijden vanaf Amersfoort (Lauke, Marjolijn en Suus)
Mark pikt jullie daar op, zodat ik met de auto kan blijven staan. Weet niet of jullie elkaar kennen? Maar anders even een centraal punt o.i.d. afspreken?
Ik en marjolijn hebben al afgesproken bij perron 7 dan kunnen we denk ik wel naar het dichtsbijzijnde perron bij de uitgang lopen en daar boven wachten? We hebben iniedergeval elkaars nummers en herkennen elkaar ook wel
LBfotografie schreef:No geen fotomoet je ff op het profiel van minjon@bokt kijken zij heeft bijna dezelfde want deze heb ik nagemaakt. Hij is trouwens verstelbaar dus hoop dat een van de modellen hem past
Er moet trouwens wel een bit in dus hoofstelen mee mensen :p
Marlinda schreef:LBfotografie schreef:No geen fotomoet je ff op het profiel van minjon@bokt kijken zij heeft bijna dezelfde want deze heb ik nagemaakt. Hij is trouwens verstelbaar dus hoop dat een van de modellen hem past
Er moet trouwens wel een bit in dus hoofstelen mee mensen :p
Deze? http://i551.photobucket.com/albums/ii46 ... /cbaaa.jpg Gaaf!