Maar goed, al met al... Ik moet best veel meenemen. Kleren die ik aan doe (die neem ik natuurlijk niet mee, maar heb ik aan, maar even om het volgende te illustreren ) Iets anders wat ik aan kán doen, mocht er iets gebeuren. Rijkleding, schoenen, laarzen. Iets om in te slapen, iets om onder te slapen. Fijne broek (als in 's avonds iets fijners aan-broek) Dat was het geloof ik wel zo'n beetje
Ik ben nu ook mn tas aan het inpakken en bij mij wordt het ook wel een hele tas hoor En dan zit mn slaapzak er nog niet eens bij! Alleen mn luchtbed en kussen bij elkaar geeft al een volle tas Heeft er iemand een pomp?
Jullie gaan te snel. Inderdaad, poezel-vrije slaapkamer is erg fijn, ik ga er van uit dat ik blijf slapen (alleen als mijn verkoudheid erger wordt ga ik misschien naar huis). Voor de rest maakt het niet veel uit. Geen etensallergieen (tenminste, niets om rekening mee te houden ) Ik sjouw matje1 en matje2 mee en een slaapzak, slaapspul en rijkleren omdat ik de volgende dag om een uur of half twaalf zo'n beetje doorga naar de volgende Ik heb geen pomp.
En Ief: da's inderdaad een hoop kleren voor 1 nachtje
bij de matras heb ik een dekbed ief Zal er morgen even een schone hoes omheen doen Shadow dan maak ik voor jou de kleine slaapkamer klaar. Lig je alleen wel in je uppie, maar dan ben je iig pookie-poes vrij.