Nee maar ik kan niet met de auto. Heb er zelf geen 1 en mijn zus heeft de eerste 3 weken van juli de auto van mijn vader mee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Geachte mevrouw Anten,
Hartelijk dank voor uw email.
Het is mogelijk om een boeking diverse opstapplaatsen aan te geven.
Kamers naast elkaar kunnen wij als preferentie doorgegeven. Dit is geen garantie.
Hotel Kyriad at Disneyland heeft naast de 3-persoonskamers ook familiekamers voor maximaal 4 personen.
De bus vanuit Utrecht vertrekt om 05.35 uur. De bus vanuit Disneyland Parijs vertrekt eind van de middag.
Tussen de Disney Hotels en de Disney Parken rijden de gratis shuttle bussen om de 12 minuten, 7 dagen per week tussen 06.30 uur en 23.00 uur
Als u voor 4 dagen het verblijf reserveert, is er entree inbegrepen voor 4 dagen.
Wij horen het graag als wij de reis mogen verzorgen!
Wij vertrouwen erop u met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Oad Reizen / Globe Reisburo
jesse_rulez schreef:Misschien is het handig om telefoonnumers uit te wisselen voor de meeting? Als iemand iets later is of wat dan ook dan lopen we elkaar tenminste niet mis.
Voor de Heerlen-gangers: als we om 12.51 de trein nemen zijn we om 14:52 in Utrecht.
Nagini schreef:oepsie.
Citaat:Wie gaan er mee?
1. x_Anne_x / Anne / 20
2. Calanddra / Jennifer / 19
3. samantha21 / 23
4. Nagini/ Sanne / 16 (30 juli pas 17)
5. sax89/ Reinita / 19
6. Silence
7 Jesse_rulez / Manon / 23
Onder voorbehoud
1. Bowena
2. Denis v m