Hilde_q schreef:galop kan bij het meer, daar is een lang pad. Op de 1e dag is er een crosswei waar we misschien gebruik van mogen makenDus dan kun je ook springen/galoperen en zo
Daar ga ik nu zeker in met Link als we mogen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilde_q schreef:galop kan bij het meer, daar is een lang pad. Op de 1e dag is er een crosswei waar we misschien gebruik van mogen makenDus dan kun je ook springen/galoperen en zo
Hilde_q schreef:WiskyBokjes schreef:ja maar hilde, nu rijdne jullie toch voorop? en niet achteraan ofzo?
ja kloptAlleen als een van de paarden het niet meer bijhoudt o.i.d
Silence schreef:Ja inderdaad, als Silence het doet lijkt het me ook geweldig.
Worden er ook foto`s gemaakt?
Girlgamer schreef:Hilde_q schreef:galop kan bij het meer, daar is een lang pad. Op de 1e dag is er een crosswei waar we misschien gebruik van mogen makenDus dan kun je ook springen/galoperen en zo
Daar ga ik nu zeker in met Link als we mogen
Hilde_q schreef:wat denk je van nienkeik weet niet eens zeker of ik die mee neem
Hilde_q schreef:ja maar nienke is niet zo braaf weet je nog
Hilde_q schreef:toen was ze nog heet
biancailona schreef:Hilde_q schreef:toen ze nog heet
love was in the air
mii_jessy schreef:nou ik wil egt mee volgende keer
heb heel wat gemist gloof ik
Girlgamer schreef:sammykuh schreef:eej bic als ik mee kan gaat babs mee en weet dus niet hoe hij reageert in draf had dat nameiljk in het liesbos nog niet gedaan dus als ik het niet vertrouw blijf ik lekker bij jou stappen oke
Jaa Babbes! Leuk, nog een Haflinger!
Hilde_q schreef:Silence schreef:Oke, dan moet ik even kijken waar ik kan blijven of dat ik naar huis ga.
bij mij net als iedereen
Hilde_q schreef:als jullie zon eind willen rijden maakt mij het niet uit