Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoukie schreef:Voor warme choco met rum moeten we naar de winter befteling. Ook heel leuk hoor
.
Anoukie schreef:Ik kan me niet voorstellen klien dat er ook maar iets is dat jou weerhoudt van Beftelingen.
klien schreef:Genoeg Anouk, genoeg, zal het lijstje maar niet hier neerzetten. Wat niet wil zeggen dat het "andere" lijstje om het wel te doen nog veel groter is hoor.
Wanneer was die meeting ook al weer
klien schreef:Marsha, ik sch... in mijn broek in zulke dingen, dus moeten ze mij met man en macht vasthouden ben ik bang. Nee hoor, ik ga me vermaken in het sprookjesbos en kijk daar wel wie er nog in sprookjes geloofd
Apple schreef:klien schreef:Marsha, ik sch... in mijn broek in zulke dingen, dus moeten ze mij met man en macht vasthouden ben ik bang. Nee hoor, ik ga me vermaken in het sprookjesbos en kijk daar wel wie er nog in sprookjes geloofd
Hoorde daar laatst een aardige over (van Jochem Meijer), een sprookjeshuwelijk: kom je thuis zit er een heks op de bank
Levy schreef:Ik heb ook nog steeds geen kaartje.....snif
Skipper schreef:Ik meld me hierbij definitief af, zusje gaat op concours die dag dus moet groomen
Marshaha schreef:Levy schreef:Ik heb ook nog steeds geen kaartje.....snif
jij gaat wel mee he leef!!
Apple schreef:klien schreef:Marsha, ik sch... in mijn broek in zulke dingen, dus moeten ze mij met man en macht vasthouden ben ik bang. Nee hoor, ik ga me vermaken in het sprookjesbos en kijk daar wel wie er nog in sprookjes geloofd
Hoorde daar laatst een aardige over (van Jochem Meijer), een sprookjeshuwelijk: kom je thuis zit er een heks op de bank