Ziet er goed uit hoor, en wat zal je nou in je hotel zijn, er is zoveel te beleven in Londen. Jeetje, jullie zitten nog dichterbij, maar goed ik denk dat we ook niet echt slecht zitten aangezien het nog steeds 1e rang is. Zal ik alvast even kijken waar de artiesteningang is voor jullie? Kunnen jullie na afloop voor de deur gaan liggen, ha, ha.
Ha, ha, wel de foto's dan hier neerzetten he. Maar zo te horen ligt Kate in katzwijm als ze hem ziet, krijg je alleen maar foto's van de straat of van de lucht. Gaan jullie zeker ook z'n huis opzoeken en foto's maken(wel in piratenoutfit he)
Tja, ik weet dat hij ergens in Londen woont, maar waar precies? Londen is zo groot he, en hij heeft zijn huis op zonneenergie, dus panelen op zijn dak(handig man, buurmeisjes in de leeftijd van 12/14 jaar, ze weten alles van Orlando) Ik ga denk ik maar gewoon in stilte genieten.
Juist, vraag maar aan Kate... Mwah offtopic is hier miss niet zo heel erg gezien het een meeting is. T gaat nog steeds over Orlando en daar draait de meeting ook om
Dat is ook weer zo, volgens mij gaan er maar wenig Orli fans naar het theater toe, de meeste vinden de kaarten te duur. Ik zal in ieder geval even laten weten hoe het was als ik terug kom. Ik ga nu even mijn paard overtuigen van het feit dat ze toch echt weer wat moet doen.