maar k heb net me stage gebeld en ik hoef NIET! te werken! dus ik kan gewoon daar om 3 uur zijn zeg maar.........!!
Ik weet dat Mandy gebracht word dus daar zouden mensen van ons uit de buurt mee mee kunnen rijden en als iemand dan nog een auto weet te regelen! dan zou t helemaal top zijn...! anders blijf je toch kloten! ik denk dat we 't onderling ff moeten regelen en 't leukste is natuurlijk als we daar gewoon vanaf 3 uur zijn!
het probleem is hoe laat gaan we dan al weg? want ik mag niet eerder weg van school en om nou te spijbelen.. dat hebben me ouders dan natuurlijk heus wel door als ik ineens om 12 uur thuis kom ja we waren toevallig eerder uit valt totaal niet op ofzo ...
Jaa daar zit ik dus ook mee, Zal je zien dat ik tot me laatste uur moet vrijdag.. Ben ik om 5 over 4 uit.. Maar dan kan ik altijd nog zeggen dat ik direct door ga.. Ik spijbel opzich wel vaak jaa, en op internet staat ook me rooster voor die dag dus ik kan denk ik ook jiet skippen..
Kunnen jullie je de laatste paar uur niet gewoon ziekmelden ofzo? Vorige keer was er om 14.00 springen @ CHIO Rotterdam; Meldde me het laatste uur gewoon ziek & ging vrolijk weg
ja maar dat is zeg maar het probleem me ouders hebben dat heuis wel door vooral omdat ik natuurlijk weg ga die dag die bellen dan heus wel even school op als het niet klopt
Idd, als er op m'n rooster staat dat ik om 4 uur uit ben, en ik kom vrolijk hyperend om 1 uur thuis dat de rest uitviel hebben hun ook ziets van jaa dáag, ga maar weer terug naar school.