toen de ouders van Laura mij naar huis brachten reden we via de duitse snelweg.Dat is een stuk sneller voor mensen vanuit groningen * even tussendoor
ja maar aan de andere kant doen de mensen vanuit het eh westen er weer langer over om naar mij toe te komen.Dus dat is ook weer zoiets.
Maar dan moeten we naar het groene dingetje.En dit is voor de auto.Wachtnu een plaatje met hoe je op de fiets gaat.
nee, gen ponykamp. veel te druk, krijgen ze ons op bezoek en nee dan zouden we zelfs eerder naar buinen kunnen gaan met les chevaux het word in overijssel of iets daaronder
Mar sorry maar het moet echt daaronder.. want voor ons is het een een heel verschil mer reizen voor joou maar een kwartiertje..
zullen we discussie nu stilleggen en wachten tot As er is?Dan komen we een stuk verder denk ik.Op naar het andere topic.
Castricum-> hengelo = 190 km (ca. 1 uur 55 min.)Castricum-> Apeldoorn = 130 km (ca. 1 uur 28 min.)Groningen-> Hengelo = 184 km (ca. 1 uur 46 min.)Groningen-> Apeldoorn = 141 km (ca. 1 uur 25 min.)eeh dat verschil is net zo groot eigenlijk wij moeten net zo ver dan naar hengelo..en naar apeldoorn..die google geval klopt ook niet. kijk naar die tijden
Van Castricum Naar Apeldoorn Afstand 119,7 km. Reisduur 01:24 Van Groningen Naar Apeldoorn Afstand 141 km. Reisduur 01:26Van Groningen Naar Hengelo Afstand 130,5 km. Reisduur 01:46 Van Castricum Naar Hengelo Afstand 179,5 km. Reisduur 01:50