Ik ben 14 en je zou haar eens mee moeten maken.. Dan praat je wel anders. Als ik vrijwilliger ben kom ik haar dus steeds tegen en haar pony heeft mijn pony een keer tot bloedends toe gebeten.. Maar ik zei al, anders ga ik wel niet mee..
Vrijwilligers zijn op dit moment belangrijker dan deelnemers.. We moeten vrijwilligers zien te houden dus is het verstandig kas_flower gelijk te geven.. Zonder vrijwilligers geen rit
We willen geen bloedbad
Laatst bijgewerkt door LadyF op 17-04-07 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha nouja ik moet toegeven dat ik Jennifer ook niet mag maar maakt toch niet uit of ze mee gaat of niet ? Ik bedoel je kunt niet altijd met iedereen opschieten of wel dan?
nee, Manon heeft gelijk, Roosje en Laila vechten niet zo snel, dan heeft ze er wel een hele goede reden voor gehad. ik moet zo vaak met iemand opschieten die ik niet mag, ik doe dan gewoon normaal tegen haar, als jij nou eem vriendin mee neemt, fietsen jen en ik welvoor of achter jullie ofzo, ik weet niet of je dat een goed idee vind, ik lees het wel, vanmiddag ofzo ik zit nu op school,
Maar als ik kan, dat weet ik vanavond, dan ben ik ook wel vrijwilliger, Ik weet ook niet of jenn mee gaat, anders neem ik Laila ook niet mee,dan word ze irritant en trekt ze me van de fiets iedere keer zit ik ook niet op te wachten
Ik wil het niet verpesten voor Eline hoor;) Maar als Jennifer mee kan heb je nog een vrijwillger er bij, en ik zal kijken of ik kan en zij kan, en ik zal kijken of ik meer mensen zal regelen;)
Jewel op de heen weg, als we me elkaar gaan fietsen, Esmee heeft ook wel een beetje gelijk, je kan je er toch ook over heen zetten, je bent toch geen klein kind meer(A) , lijkt mij..