Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leoonie schreef:1. Garmana- Annemieke
2. femke_harley- Montana
3. dudette_- leonie ( allen weet zij het zelf nog niet )
4. kimmie16- kimberley....
5. casperrr-
6. c_hristel-
7. verography- veroniqeu
8. _eveline- Eveline
9. crossmonster-
10. Shaar - Sharina
11. eertjuh22-Erica
12. Chessiej - Elianne
13. CoriienRN-
14. Marleen_ - Marleen (alleen weet zij het zelf nog niet )
15. Suuszels- Suzanne
16. xLaus_ - Laura (misschien)
17. tellie-
18. elise_h - elise (misschien, gaat met mij(montana) mee als ze mag)
19. ROMANxBEAUTY- Anne-Marijn (moet werken bij hypo)
20. love_lady1- Kelly-Ann.
21. Leoonie
heb mezelf even toegevoegd
kimmie16 schreef:ja we zouden naar de mac gaan toch?
Loje schreef:trouwens, voor de studentjes onder ons die met het ov willen gaan, ov kaart is niet geldig op die dagIk dacht er ineens aan,, maargoed, waren er nou nog plannen voor erna?
horses19 schreef:gaat er toevallig iemand met de trein vlak bij ede-wageningen? of vlak bij arnhem of utrecht? ik ga als ik die datum kom met de trein heb geen auto die dag.
Suuszels schreef:tis tweede paasdag ipv goede vrijdag
horses19 schreef:Oja dat is waar ook goed dat je het zegt is op goede vrijdag dus ik kan al niet naar de meeting:( helaas moet ik dan naar utrecht. dus het word voor mij een andere dag ik denk dan 4 april.
Suuszels schreef:Nou.. kijkhorses19 schreef:Oja dat is waar ook goed dat je het zegt is op goede vrijdag dus ik kan al niet naar de meeting:( helaas moet ik dan naar utrecht. dus het word voor mij een andere dag ik denk dan 4 april.
maar de meeting is 9 april, dus tweede paasdag toch? of heb ik een verandering gemist?
Garmana schreef:horses19 schreef:gaat er toevallig iemand met de trein vlak bij ede-wageningen? of vlak bij arnhem of utrecht? ik ga als ik die datum kom met de trein heb geen auto die dag.
IKK GA vanaf veenendaal de klomp maar kan klein omweggetje make naar ede-wageningemoet alleen wel vroeg gaan
horses19 schreef:Garmana schreef:
IKK GA vanaf veenendaal de klomp maar kan klein omweggetje make naar ede-wageningemoet alleen wel vroeg gaan
Hoi Garmana ga je allebei de dagen 4 en 9 april? heb je zin om 1 van die datums samen te gaan reizen? en weer terug? ik ben er nog nooit geweest weet de weg niet zo haha
ROMANxBEAUTY schreef:Hoi,
Ik meld me helaas af voor de meeting.
Rede": na overwegingen toch besloten niet te gaan werken tijdens tentenram.
had het wel erg gezellig gevonden maar ja.