Dus is even afwachten allemaal van mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyF schreef:xxitsmexx schreef:ik vind het neit erg om te moeten draven hoor..vind stappen alleen ook al goed :p vind ook leuk om van de omgeving te genieten
Precies![]()
En voor diegene die dan willen galopperen kunnen inderdaad een omweggetje nemen ofzo?
Ezumii schreef:Ik zit hier wel op bokt om te kletsen.
Ik vind het gewoon zonde om hélemaal alle moeite te nemen om daar te komen en dan alleen te stappen, dat wat ik hier ook kan.
Waarom zou het een probleem zijn om op een pad even te splitsen zodat er een paar kunnen galloperen? Die 5 minuten dat je dan 'alleen' bent, klets je maar even met iemand anders die niet in de galopgroep zit toch?
Ik zie dat het wel kan, mooi. Het is ook heus niet dat ik voor het crossen ga ofzo, ik kom alleen nooit op zo'n mooi rijgebied en dan wil ik er gebruik van maken ook..
danielluhhhh schreef:sorry maar met die 2 groepen vind ik dus totaal niet leuk...dan kan je netzogoed niet gaan..
Picassox schreef:danielluhhhh schreef:sorry maar met die 2 groepen vind ik dus totaal niet leuk...dan kan je netzogoed niet gaan..
Mee eens! Dan krijg je twee aparte groepen.
Want ik ga niet galopperen.
Picassox schreef:Er wordt niet gegaloppeerd.
Zie redenen hierboven, wie dat wel wil, ik begeleid niets!
En dan is het je eigen verantwoording.
Ezumii schreef:Je eigen verantwoording, dat is het toch zowieso? Of zijn we verzekerd als we met jou meerijden?
Ik vind het jammer, maar als er niet eens over opsplitsen gesproken kan worden doe ik mee met de andere kootwijkrit.
Het is trouwens ook geen kwestie van 2 groepen, maar voor eventjes opsplitsen.
DaisyH schreef:@Picassox;
Joy was de vorige x wel wild ja.. maar dat kwam ook vooral omdat fjordnina de hele tijd met haar zweep bezig was..
ik rij nooit met zweep dus Joy is dat niet gewent dat ze de hele tijd tikken hoort/ziet..
en misty? van Elmiran was ook druk.. en die liep steeds voor mij..
Als het goed gaat heb ik niets tegen een galopje..
maar zo als ik al zei... ik pas me aan..!
Ezumii schreef:Je eigen verantwoording, dat is het toch zowieso? Of zijn we verzekerd als we met jou meerijden?
Ik vind het jammer, maar als er niet eens over opsplitsen gesproken kan worden doe ik mee met de andere kootwijkrit.
Het is trouwens ook geen kwestie van 2 groepen, maar voor eventjes opsplitsen.
danielluhhhh schreef:De Brink 5
3775KP Kootwijk [kaart/route]
Tel: 0577 456581
het adres van het cafe
Ezumii schreef:Nou zeg, laten we het hier dan maar bij houden
. Ik ga mee met de andere rit.
Picassox schreef:danielluhhhh schreef:De Brink 5
3775KP Kootwijk [kaart/route]
Tel: 0577 456581
het adres van het cafe
Daar kun je geen trailer pakeren! Je moet verder op, op de parkeerplaats.