Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zo dan: sta ik er ook gelijk op:
geeft helemaal niks je had gelijk
tammmie schreef:Heej beste mensen,
Ik heb ontzeddend veel zin om met zijn allen met een flinke groep op de rucphense hei te gaan rijden. Echt heel erg leuk, ik heb er heel veel zin in. Helaas is het pas in mei dat duur nog wel een hele poos.
Ik zie jullie daar wel want ik moet eerst een uur nog rijden voor ik in de hei ben. Ik rij er altijd heen ik heb geen trailer. Ík zat te denken, laten we dan ook alle paarden gaan op zo'n lang groot breed zandpad? Mijn ponytje wilt altijd voor op lopen dus ik zal jullie wel allemaal moeten inhalen dan. haha Ben benieuwd hoe het zal gaan ik kan niet wachten!!!
Tot dan allemaal!!!
groetjes tammie
Mies_Apollo schreef:Bij de vorige boktmeeting in het ruchpense bos waren een aantal mensen die niet wilde galoperen en een aantal die wel wilde galoperen, we zijn toen even opgesplitst (niet galop over de hei, wel galop over het zandpad ernaast)
En iedereen vind crossen leuk maar dit is niet verantwoord (zoals andere ookal hebben gezegd) met een grote groep. Ik neem aan dat iedereen die meegaat zijn pony/paard gewoon goed onder controle heeft. En als we gaan galoperen kun je dan gewoon vooraan gaan rijden ipv iedereen voorbij te scheuren. Maar een echte cros zal het toch niet worden, vorige keer deden we eerst een rustige galop en een cros terug omdat de 1e galop goed ging.

mij maakt het niet uit tammmie schreef:ik heb mijn ponytje casper al 10 jaar en ik rij nooit onverantwoordelijk met hem en ik ken hem door en door! en iedereen die bang is om buiten te rijden hoeft niet meet te gaan he.
tammmie schreef:ik heb mijn ponytje casper al 10 jaar en ik rij nooit onverantwoordelijk met hem en ik ken hem door en door! en iedereen die bang is om buiten te rijden hoeft niet meet te gaan he.