Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wafel schreef:Hoi
Kan ik vanaf het asiel met iemand mee rijden ?
Naar bos ?
Hoef ik niet met de auto te komen. Is voor mij makkelijker.
Wafel
samantha21 schreef:@nini_roosje: Sorry dat ik er een opmerking over maak, maar kun je misschien een beetje op je leestekens letten? Nu lijkt het natuurlijk net alsof ik een enorme b*tch ben, maar het leest gewoon makkelijker!
Verder kun je ook de edit knop gebruiken links onder in de hoek naast het 'quote' knopje.
En ik denk dat de persoon met 4 longeerlijnen er zeker wel een rede voor zal hebben. Misschien heeft ze er een of meerdere gekregen, of zijn de oude niet meer goed genoeg of zo? Maakt verder ook helemaal niks uit!
Edit: Nu lijk ik net mijn oma. Die kon ook zo heerlijk zeuren!
Nettieejj schreef:Ik zou ook wel meewillen:) alleen ik ben wel 12XD bijna 13, maar ik weet hetr nog niet zeker, mijn ouders doen de laatste tijd nogal moeilijk, en ben alleen thuis en ze nemen hun mob,. nie op, dus ik weej nog nie of ik kan/mag..
Anoniem schreef:Nettieejj schreef:Ik zou ook wel meewillen:) alleen ik ben wel 12XD bijna 13, maar ik weet hetr nog niet zeker, mijn ouders doen de laatste tijd nogal moeilijk, en ben alleen thuis en ze nemen hun mob,. nie op, dus ik weej nog nie of ik kan/mag..
jahhh nog een ''klein'' persoon![]()
![]()
samantha21 schreef:Oei, ik denk dat dat niemand kan zeggen van te voren?
Het is nl de bedoeling dat we ook nog even lekker warme chokomelk of zo gaan drinken. Dus jah?
Zachtblauw schreef:Wafel schreef:Hoi
Kan ik vanaf het asiel met iemand mee rijden ?
Naar bos ?
Hoef ik niet met de auto te komen. Is voor mij makkelijker.
Wafel
Als je braaf bent mag je wel bij mij in de auto.
Zachtblauw schreef:Dat is:
De Doornakker
Doornakkersweg 51
5642 MP EINDHOVEN
Thanks
Maar hoe kom je dan bij het asiel? Want je zei dat je dan niet met de auto hoefde te komen.
renee16 schreef:Ik heb me toch weer bedacht.. Ik neem toch mijn eigen hondje mee. Mijn ouders zitten dit weekend in Spanje dus ik mag op de huis, de hond en de auto passen.. Ja om hem dan nog thuis te laten omdat hij aan een lijn moet, vind hij vast minder leuk dan aan een lijn.. Dus hij gaat gewoon mee
Ik kom dus zelf met de auto, en heb dus ook nog plek vrij voor wie geen vervoer heeft richting de bossen.. iig 1 plek voorin. En als de hond op schoot mag nog 2 plekken acherin