Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kopenhagen schreef:je kunt moeilijk om het half uur pauze houden als je met een grotere groep gaat
Rissjuh17 schreef:Mijn pony fokt zich ook op en als ik die meeneem moet ik ook rustig aandoen.. aangezien hij nu de laatste 2maanden maar 2x in de week gereden word..
singasong schreef:@Babeth: rijd je vaker in het bos? Misschien vind je het wat om voor die tijd eens een paar keer af te spreken in het bos? Ik zie namelijk dat je vlakbij mij woont dus voor jou is het ook niet zo ver rijden.
Mijn Haflinger is trouwens erg rustig (ff afkloppen).
Rissjuh17 schreef:Ik moet vanuit Montfoort komen en de jongen waarvoor ik rijd wou ook wel op bosrit als mn pony meegaat.. hij is al 20 en voor uitleg zie topic in het onderschrifthij is overigens altijd al zo geweest.. ook bij de eigenaren die hij nu heeft. krachtvoer kreeg hij ook nooit maar is een welsh x arabier
overigens kan ik altijd langer doorrijden met de mensen die een langere rit willen of met de jongen waarvoor ik rijd..
overigens moet Sabinee_ ook uit dezelfde omgeving komen als mij
Rissjuh17 schreef:Oohw sorry!Denk zeg het er even bij
Voor zover ik begreep wist hij de weg dan ook wel eventueel.. en anders gewoon nog een keer hetzelfde rondje rijden haha
tjitseee schreef:ik zou het opzich niet erg vinden om even te pauzeren hoor![]()
singasong schreef:Vraag me wel af of het Berghuis de hele dag is geopend in december! Dat zou ik kunnen informeren maar dan moet er wel animo zijn.
V.w.b. de 'rustige rit'. De route die ik zal gaan rijden is vrij heuvelig dus gedraafd wordt er i.i.g. en misschien nog wel een klein galopje om af en toe goed naar boven te komen (paarden geven dat zelf wel aan) maar de rest is voornamelijk stappen. Het is een route van 2 uur misschien iets langer.
Mij maakt de datum trouwens niet zo heel veel uit.
@Kopenhagen: is het voor jou een probleem om met de trailer te komen? Anders zou je toch ook kunnen komen. Er is ruimte genoeg voor de trailers! En je kunt vanaf daar ook een langere rit dan 2 uur rijden hoor maar dan moet je wel de weg weten natuurlijkIk heb eventueel een kaart met routes.
Citaat:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
Sabinee_ schreef:Nou nog een keer proberen danCitaat:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
- Inge (Tjitseee)
Citaat:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
- Inge (Tjitseee)
- Babeth (Babeth)