Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SdaphneS schreef:Ik denk het haast wel, wanneer is de meivakantie?
SdaphneS schreef:Ooh, ik kan het laatste weekend van de meivakantie niet. Want die maandag erna ga ik op excursie naar Wenen. Dus dat weekend moet ik alles inpakken en kan ik geen wild weekend hebben met jullie. haha.
SdaphneS schreef:Haha.
Daarom zeg ik ook het laatste weekend van de meivakantie.
Haha, maar kan iedereen het eerste weekend van de meivakantie dan?
Many schreef:Ja maar eeh, doen we het nou nog bij Daphne?Of bij Jurjen? Met als bijkomend voordeel dat er dan meer zijn: dan is Nynke er ook.
Geaa schreef:Waar is het dan, wat gaan we doen?
Gewoon de planning die we eerst ook hadden? Misschien wel zo handig & duidelijk?
Many schreef:En als we het dan bij Jurjen doen? Of we nou daar sinterklaas vieren of bij Daphne, dat maakt niet uit. En ik denk dat Plien wel naar Jurjen mag! Dat lijkt me het leukst ofnietdan, dat er meer zijn. Dan zijn we met z'n zessen ipv vier!
Moet Jurjen alleen wel weten of het daar mag
Many schreef:En als we het dan bij Jurjen doen? Of we nou daar sinterklaas vieren of bij Daphne, dat maakt niet uit. En ik denk dat Plien wel naar Jurjen mag! Dat lijkt me het leukst ofnietdan, dat er meer zijn. Dan zijn we met z'n zessen ipv vier!
Moet Jurjen alleen wel weten of het daar mag
Plien91 schreef:haha mier dat komt omdat ik zaterdag bij 'nynke' slaap
maar ik mag wel gewoon naar Jurjen van m'n ouders maar niet blijven slapen dus ik slaap bij nynk
daph; anders koopt de rest ook wat?
Many schreef:Plien91 schreef:haha mier dat komt omdat ik zaterdag bij 'nynke' slaap
maar ik mag wel gewoon naar Jurjen van m'n ouders maar niet blijven slapen dus ik slaap bij nynk
daph; anders koopt de rest ook wat?
Hahahaha en dat geloven jouw ouders?Geweldig
Geaa schreef:Paulieen tóch dat kan toch niet.*gaatjeoudersopbellen
Geaa schreef:Euuh.
Welke datum gaat het nu precies over?
Bij Daphne vind ik ook goed & bij Jurjen ook wel.
Maar de bedoeling was toch ook dat we bleven slapen, of niet?
Maar kijk maar waar het kan, maar in meivakantie kan het niet bij ons...
Paulieen tóch dat kan toch niet.*gaatjeoudersopbellen