Bokkers met honden in voor een meeting op de Veluwe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

borrie01

Re: Bokkers met honden in voor een meeting op de Veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:08

elmiran schreef:
borrie01 schreef:

ik wil best foto's maken hoor Haha!

Oke Haha! heb even op je site gekeken, vind je foto's echt mooi. Hoeveel vraag je er voor? en hoe laat wil je foto's komen maken?

ik dacht zelf na de wandeling. de prijzen staan op mn website. Knipoog

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:10

Manon86 schreef:
Ik heb het weer ff bekeken! Nou het gaat dus flink regelen zondag!!!! Dus ik denk dat ik afzeg want ik heb geen zin om me zeiknat te laten regenen Lachen

het is pas over 3 dagen we kunnen zondag ochtend altijd nog besluiten of we gaan.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:10

Bentuh schreef:
zo zo iet zo word het niet ver lopen omdat ze met zijn allen gaan spelen..
alleen mij hond loopt over andere honden heen enzo en dan gaat ze er overheen staan.. daar zijn we nog mee bezig maar dat gaat er natuurlijk niet zo snel uit.. Boos!

Dat zal niet bij die van mij gebeuren. Diezel kan nooit over Bailey heen met haar 75 cm. Clown

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:21

Manon86 schreef:
Ik heb het weer ff bekeken! Nou het gaat dus flink regelen zondag!!!! Dus ik denk dat ik afzeg want ik heb geen zin om me zeiknat te laten regenen Lachen

Verdrietig jammer. Ik neem voor de zekerheid wel een paraplu mee. Haha!
Ik hoop dat zondag toch de zon schijnt, en het droog blijft. Morgen word het 25 graden!!!!!!!!!!!! hoorde ik tijdens het werken, dus misschien word het in het weekend ook toch mooi weer.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:22

fjordnina schreef:
Bentuh schreef:
zo zo iet zo word het niet ver lopen omdat ze met zijn allen gaan spelen..
alleen mij hond loopt over andere honden heen enzo en dan gaat ze er overheen staan.. daar zijn we nog mee bezig maar dat gaat er natuurlijk niet zo snel uit.. Boos!

Dat zal niet bij die van mij gebeuren. Diezel kan nooit over Bailey heen met haar 75 cm. Clown

hahahaah over die van mij wel Clown (is 20cm? kleiner dan een kat)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:14

zoals het er nu uit ziet kan ik gewoon mee, ligt er nog aan hoeveel huiswerk ik morgen opkrijg natuurlijk, maar denk dat het wel gaat lukken Lachen

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:46

Ilsiie schreef:
zoals het er nu uit ziet kan ik gewoon mee, ligt er nog aan hoeveel huiswerk ik morgen opkrijg natuurlijk, maar denk dat het wel gaat lukken Lachen

gelukkig gezellig Haha!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:57

ya.. maar zoals het er nu uitziet, ga ik het niet redden en moet dus afzeggen.. bij deze dus..

ik heb vandaag voor volgende week 3 so's opgekregen (allemaal herhaal stof voor latijn) en er stond er al 1 (grieks, ook herhalen) en met die vakken moet ik gewoon alles goed leren, anders red ik het niet.. en school gaat voor..

dusja.. vind het echt heel jammer, maar school mag er niet onder lijden.. dus sorry..

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 15:03

hee hoop wel dat het door gaat want ik ga dit weekend weg.. en kan dus niet meer kijken of het afgezegt word hihi Lachen

jammer ilse maar school gaat toch echt voor..

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 15:04

VET ZIN IN DE BOKTMEETING!

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 15:33

ja ik ook maar hoor net van mij moeder dus als het echt hard regend dat ze dan niet wil autorijden.. dus laat het hopen dat het niet gaat regenen haha Tong uitsteken
of zal je net zien regend het alleen hier bij mij thuis Boos!
en gaan we als nog niet

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:33

tsja.. of het regent hier niet en daar wel Vork

maar jullie moeten het sowiezo zonder mij doen, vind het jammer, mja.. school gaat voor Knipoog

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 17:57

Aaah.. Ilsiie doe je niet mee? Jammer!
Enne, ik had inderdaad gehoord dat het zondag gaat regenen. Bloos
Nou met (paardrij)laarzen, een regenjas, enz. komen we een heel eind. Alleen picknicken is dat niet zo gezellie..
Dan eten we wel gewoon wat. Weet iedereen nu wat ie mee moet nemen?

# Zichzelf
# Hond/Honden
# Riemen
# Flesje water
# Eventueel een bakje
# Drinken voor jezelf
# Koek voor jezelf
# Boterham
# Laarzen
# Regenjas/pak of andere sexy kleding Tong uitsteken
# Tas
# Picknickkleed als je die hebt
# Lekkere dingetjes die je kan uitdelen als snoep enz.
# Je ALLERBESTE humeur!
# En geen huiswerk Tong uitsteken

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 19:41

komt in orde

Manon86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 19:57

Ik zeg ook af, helaas maar ik heb net op alle weer site's gekeken en de kans is %80 neerslag in Apeldoorn en Kootwijk en omstreken...dussss De rest die wel gaat veel plezier!!! Ik ga wel weer een volgende x mee als we weer met zn alle x afspreken.

Groetjes Manon

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 21:53

oke ik zie je nog wel een keertje Haha! Haha! misschien kunnen we een keer weer met de paarden gaan rijden ofzo? als je tijd hebt. Wel jammer maarja.

WIL NOG IETS TOEVOEGEN AAN DE LIJST NEEM EEN PARAPLU MEE!!!!! Haha!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 22:04

******************** m'n fotostickje heb ik dus nog nodig. Ben foto's aan t ophalen die verloren zijn gegaan toen m'n comp gemaakt werd. Als ik de stick eruit haal moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Hij staat nu 3/4dagen aan! dus ik denk dat ik helaas geen foto's kan maken. Had het heel graag gewild ben nu al veel meer met instellingen bezig, foto's beginnen eindelijk goed te worden. Als het lukt koop ik morgen een nieuwe erbij waar veel meer op kan. Maar kan niks beloven. Huilen Als het wel lukt kan ik van iedere hond natuurlijk wat foto's maken. Maarja anders zijn er zat andere mensen die foto's kunnen maken. Maarja zelf doen vind ik natuurlijk leuker omdat het toch je eigen foto's zijn.
Ik ga t proberen voor elkaar te krijgen.

Zeg alvast dat ik echt op ben....
Die baan die ik eerst wilde...in de fabriek voor 45 uur per week kan ik vergeten, er is weer personeel teveel en ze bellen wanneer ik weer nodig ben. Goede nieuws, waar ik 2 weken schoon moest maken kan ik blijven werken. De vaste mensen zijn na de vakantie niet meer terug gekomen ze willen er niet meer werken. Dus nu ben ik de leiding van de schoonmakers (hahaaha niet echt iets om trots op te zijn maar ik vind het al heel wat dat ik kan zeggen wat we moeten doen enzo Haha! hahaa m'n hoogste functie? tot nu toe. Tong uitsteken ) het is teminste iets. Iemand moet het doen en de tijd vliegt daar. Met t vorige personeel was het heel gezellig. Vind het jammer dat die niet meer mee doen volgende week. Hoop dat de nieuwe mensen ook zo aardig zijn. Hoop dat me zusje mee wil helpen die ken ik, dan kan ze mooi mee rijden.

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 22:33

Hey elmira waar werk je nu dan de schoonmaak zeg maar?
45 uur jeetje dat is wel heeel veel houd je dan wel tijd over (als je die baan had gekregen)
Naar wat voor werk ben je op zoek?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:14

productiewerk bij die nougat fabriek was ongeveer 45uur per week.
Deze week heb ik dat gedaan, en dan ook nog 16 uur erbij dus schoonmaak werk. Dus heb deze week zeker wel 60 uur? gewerkt. Met schoonmaken waren we wel steeds eerder klaar.
Nu heb ik volgende week dus alleen maar schoonmaak werk voor 3/4 uurtjes per dag. Het is erg dichtbij dus dat vind ik ook wel fijner. Voor dat productiewerk reed ik al 35min, heen en 35 nog terug (waar ik eerst 50min. over reed...en 50min. terug)

Schoonmaakwerk wil ik nu zo lang mogelijk blijven doen. Ik heb er nu 2 weken gewerkt, het bevalt me wel, het verdiend erg goed en ik vind het niet vervelend om te doen. Als het winter wordt is het lastiger te doen met de brommer. Het liefst wil ik werk met paarden.
Ik heb ook 2 jaar de opleiding paardenhouderij gevolgd maar ben gestopt omdat ik het er niet naar m'n zin had en geld wilde verdienen. Alle mensen om me heen reden wedstrijden enzo. Dat wil ik m'n hele leven al heel graag. Dus nu spaar ik eigenlijk voor de wedstrijden, en rijbewijs.
(logisch zonder rijbewijs en minivrachtwagen kom ik er dus niet...heb geen vervoer)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:20

Leukste lijkt me toch om jonge paarden door te rijden Knipoog. Heb er nog niet veel ervaring van maar vind het tot nu toe heel leuk en leerzaam heb m'n eigen paardje nu bijna zo goed als recht Haha! Haha! .
Heb al gereageerd op een advertentie waar ze iemand zoeken die hun pony's wil trainen. Bij een spring/africhtingsstal heb ik een tijdje terug stage gelopen. Ben zelf meer met dressuur bezig. Vroeger sprong ik erg veel, door een paar keer vallen ben ik ermee gestopt. Nu ik ouder ben vind ik dressuur toch wel heel mooi om te zien, ik denk meer aan m'n eigen veiligheid. Dus vandaar dat ik nu ook bijna niet meer spring.

Me zusje gaat zo misschien de stad in. Dan neemt ze een nieuwe kaart voor me mee voor de camera. Een snellere waar meer op kan. dus als het goed is maak ik morgen ook gewoon foto's. Is nu nog gewoon m'n hobby, ben pas rond januari? begonnen met m'n slr dus echt veel kan ik er nog niet mee. M'n zusje wil journalist worden, zou wel leuk zijn als ik dan haar foto's kan maken Haha! voor bij een artikel ofzo.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:23

De chihuahua vind me nog steeds erg eng. Ik zoek d'r wel steeds op maar ze blijft steeds weg lopen enzo. Ik hoop dat ze morgen wel goed naar me luisterd, en niet de hele tijd die oren plat doet omdat ze mij niet zo mag. Staat niet mooi op de foto. Als ze de oren naar voren heeft vind ik d'r wel een leuk beestje, dan is t net zo'n vosje Haha!. dus als jullie morgen een klein onderkruipsel zien dat een beetje bromd is dat die van mij Clown.
Hoop dat we morgen toch kunnen picknicken, dat het weer gewoon omslaat en ze het verkeerd voorspeld hebben. Hhaha dat t iets van 20 graden wordt Tong uitsteken vast niet maarja. Hoop dat het vandaag even goed regend zodat het morgen droog is.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:27

Citaat:
# Zichzelf
# Hond/Honden
# Riemen
# Flesje water
# Eventueel een bakje
# Drinken voor jezelf
# Koek voor jezelf
# Boterham
# Laarzen
# Regenjas/pak of andere sexy kleding Tong uitsteken
# Tas
# Picknickkleed als je die hebt
# Lekkere dingetjes die je kan uitdelen als snoep enz.
# Je ALLERBESTE humeur!
# En geen huiswerk Tong uitsteken
# e.v.t camera als je die hebt.
# paraplu
# route planner Tong uitsteken
# mobiel zodat je ons kunt bellen als je de weg niet kunt vinden
# iets te eten voor je hond, wat koekjes ofzo

heb er nog iets bijgezet. Meer weet ik zo snel niet.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:28

En misschien wat geld voor de zekerheid? weet niet hoe het loopt met de picknick. wij hebben wel een groot terras thuis met overkapping maar weet niet of we daar mogen zitten met al die honden omdat wij namelijk veeeeeeeeeeeel katten hebben rond lopen. En 2 pony's met een open stal.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 17:56

Ik ga ook niet mee. NIet vanwege het weer hoor! Ik heb een fikse keelontsteking. Dus vandaar. Veel plezier iig allemaal, en ik ben benieuwd naar de foto's!!

@elmiran: ben je nu aan het spammen Tong uitsteken ?

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 18:23

ik ga helaas ook niet mee want we zitten erg krap deze maand en ff naar de veluwe rijden word dus te duur. Erg jammer maar volgende keer beter!

Heel veel succes morgen!