en ik heb het geld zowiezo wel.. heb zowiezo al 600euro op spaarrekening en dat word elke maand zowiezo met 20 of 50euro bijgevuld.. ligt er aan wat ik kwijt kan
dus voor mij is t niet zo'n probleem Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik heb het geld zowiezo wel.. heb zowiezo al 600euro op spaarrekening en dat word elke maand zowiezo met 20 of 50euro bijgevuld.. ligt er aan wat ik kwijt kan
dus voor mij is t niet zo'n probleem Rissjuh17 schreef:Ik heb t ook tijdje geleden overlegt en mocht dit jaar al naar het buitenland met vrienden.. mijn ma is wel makkelijk daarin en die zei nie janken als je straks bang word heaen ik heb het geld zowiezo wel.. heb zowiezo al 600euro op spaarrekening en dat word elke maand zowiezo met 20 of 50euro bijgevuld.. ligt er aan wat ik kwijt kan
dus voor mij is t niet zo'n probleem
hopen dat je met zn allen op 1 kamer kan.. anders luchtbedden opblazen
denk nie dat die mensen dat op prijs stellen maar goed
Rissjuh17 schreef:Maar denk toch dat t best prijzig gaat worden.. aangezien je dr ook treinkosten bijkomen..en denk niet dat dat kasteel zo goedkoop ishopen dat je met zn allen op 1 kamer kan.. anders luchtbedden opblazen
denk nie dat die mensen dat op prijs stellen maar goed
Geen luchtbed nodig...
Het zijn slaapzalen....
maar savonds in t bos?Volgends mij ga ik dan echt gek worden haha!Heb ooit een gek verhaal gehoord over zo'n kamp met school in een bos.. en sindsdien vind ik bossen in de avond eng

en die zei dat het wel al super lang geleden gebeurd moet zijn.. zo'n 25jaar geleden 
Shalimar schreef:
Mijn vakantiegeld is zo'n €900...das toch wel genoeg?
Maar kga €300 a €400 per maand verdienen plus mn studietegemoetkoming van €96 per maand. Ik zet iig €200 per maand op mn spaarrekening en als k nog over heb dat ook 

Tellie schreef:Lady in the water. Zag net een voorstukje. Die lijkt me wel eng.
Misschien kunnen we daarheen met de meeting?
móet die echt nog zien
over het Oosterlicht gaat ook een verhaal.. dat daar vroeger een fabriek gestaan heeft die aan kinderarbeid deed en dat dr toen veel kinderen gestorven zijn..en dat sommige mensen welleens wat "gehoord" of "gezien" hadden 
Tellie schreef:HEBJEDIENOGNIETGEZIENDAN.
SCHAAM JE!
Was jij trouwens geen film kijken?
wordt weer laat vanavond
*foei*
, wil nl ook weer n keertje naar Walibi maar niemand wil met me mee
zielig he....
niet? .... hmmm ....
ben er al 6x geweest maarach
t blijft leuk
ik vergeet mn warme chocomelk boven...die s nu vast alweer koud

was echt kwaad
mja heb ook altijd wat!