ARme Eef .... gewoon gaan hoor.. anders krijg je pijn in je buik
Ja vanaf mijn huis zitten we zo in Utrecht ... en anders komen we er alsnog langs ... dus het lijkt me idd beter als je me haalt, je weet de weg nu wel toch We hebben het nu toch over de 15e
Ik ga trouwens met Pleasure Island eerst naar de kapper mijn haar laten doen als het niet te duur is.. Hoe duur zou dat zijn als je je haar in model laat brengen door de kapper?
hmm nee dat schiet niet op nee.. Ik hoop dat het vriendinnetje van Alex er is die is ook kapster.. Maarja ze verblijven meestal bij haar en dat is in someren..
En anders laat ik het bij de kapper doen en betaal ik er wat voor, ik wil er gewoon een keer super uit zien, ik ben zo onhandig met de stijltang en de krullers en fohn enzo dat ik het altijd maar simpel hou met mijn haar..
Ik heb trouwens wel een nieuwe stijltang gekocht Cin je hebt gelijk die van mij werd helemaal niet heet genoeg, nu wordt mn haar veel stijler met die nieuwe
Ik gebruik hem alleen maar in het weekend nog steeds maar in principe is deze wel zo snel heet dat ik het nu ook door de weeks zou kunnen doen.. Vind het alleen zonde van mn haar want het gaat er wel van naar de klöte.. Doe jij er wat in voordat je het gaat stijlen? De kapper raadde mij aan om er olie in te doen voordat ik het ga stijlen..