Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mies_Apollo schreef:het lijkt me logisch dat we niet gaan crossen..gewoon lekker stappen en draven en een galopje..even kijken hoe het gaat....in crosgalop kun je niet kletse dus dat niet gezelligen we gaan tenslotte voor de gezelligheid
Dautsen schreef:Hey Ik ga vragen of ik ook mee mag met Dautsen!! Dan rijd ik wel achteraan want ze houdt het toch niet bij haha. Ben benieuwd wat Wim er van zegt..maar Dauts moet toch echt ook wennen zonder haar maten
StalHaast schreef:Als ik meekan, en t klikt tussen Sylleke en Cinta... dan is Cinta ook nie de snelste
zeker niet als we al een eindje op weg zijn... maar goed, iedereen houd wel rekening met elkaar (neem ik aan)
ChiC_ schreef:Jaaah, lijkt me wel zo fijn als iedereen rekening met elkaar houd!
We moeten er gewoon een leuke rit van maken, voor íedereen!
Word er eigenlijk tegen die tijd een definitieve lijst gemaakt? Of kunnen mensen tot de laatste week zich erbij schrijven?
*XxX*
Mies_Apollo schreef:16 september...iedereen is welkom ik ga niet tellen wie er wel of niet was
iedereen die het leest weet tijd en datum..ok het is fijn als je even laat weten of je wel of niet meegaat maar verder niet....
is het misschien handig als ik mijn mobiel nr geef en als iemand later komt ofzo dat diegene dan belt? het is makkelijker als iedereen naar dezelfde belt....en ik kan dan naar nienke bellen ofzo want die verzamelt bij ossekopke.....dus die weten het dan ook