Slaap je ook in de gymzaal?? En waar moet je beginnen vrijdag?? En ehm, net zei iemand iets over een opendag enzo, van die school (sorry, weet even niet meer wie het zei ) maar wat is die site/link??
Ik zei dat Uhhmmm.. moet ik weer even zoeken. Zat het gisteravond te bekijken. Ging namelijk opzoeken hoelang het rijden is van die gymzaal naar het kasteel (15 min)
slaap zelf niet in de gymzaal en ben er niet op woensdag.....geen meeting voor mij dus. Kan niet eerder komen ivm paard namelijk.... Zal wel foto-tjes meenemen, kunnen jullie haar ook zien.
Maar we kunnen natuurlijk ook meerdere keren een meeting doen;-)
Enne oranje lintje lijkt me het beste, kun je namleijk nog altijd zeggen dat het alvas tis voor de voetbalwedstrijd zondag;-)
Ik denk wel eerder, je moet er nl. een half uur van te voren zijn... Behalve de 1e dag, dan moet je er 3 kwartier van te voren zijn, alleen dat ga ik niet redden, vanwege de trein...
Hahahaha ja maar dan moeten we 5 uur opstaan! Terwijl we pas savonds laat met de bus terug gaan, dat is dan best wel onmogelijk. Dan kan je nooit goed je werk doen, sta je een beetje te slapen!
3 kwartier van te voren is helemaal onmogelijk, daarom ga ik me dond. avond melden
ik heb echt zin in morgen! alleen 45 minuten van te voren aanwezig zijn is minder! dan moet ik 7:45 aanwezig zijn...en ik rij er volgens de routeplanner 50 minuten over zonder file word vroeg opstaan in me vakantie