Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 11:23

hmm, heb Ot net gister weer voor 't eerst voor 't koetsje gespannen; eergister heeft ze voor 't eerst sinds wéeken weer eens mijn bijrijdstertje op haar rug gehad, ook zij merkte dat Ot ontzéttend veel energie had.... haha gister was dat helemaal te merken; ze stond echt 'te stuiteren' voor de wagen moest haar echt strak inhouden, anders gingen alle remmen los.... ga 't nu wel een beetje opbouwen, vandaag ook weer even een stukje, want ze moet haar energie wel een beetje kwijt kunnen.... ga vandaag nog even met de eigenaar overleggen.. en hoop heel erg dat ze tegen 25 mei wel weer thuis is...

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 12:22

Haha, misschien ga ik toch nog mee, als mn vader zin heeft om me weg te brengen

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 13:49

Oké, heb net met de eigenaar gesproken Otje wordt meestal zo'n 10 dagen na de bevalling weer hengstig, a.s dinsdag gaat ze dus naar de hengst, en als het goed is kan ze dan waarschijnlijk op 25 mei wel weer hier zijn, ze zal daarna nog wel een keer terug moeten om gescand te worden of er nou écht weer wat in zit Maar de eigenaar zal alles in het werk stellen om haar 25 mei weer hier te kunnen hebben.......

Ik kan dus niets beloven, maar we gaan het hard proberen om haar hier te hebben voor de rit Tegen die tijd laat ik het wel weten dan...

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 18:17

Ooh jongens jongens!
Vandaag heb ik gewoon echt gezwommen met Catcho en Jolinde (Catcho van bokt) ging mee met Birky!
Was echt zoo gaaf! je wilt alleen niet weten waar we hebben gezwommen! in het kanaal haha
Ik heb volgens mij Joyce ook nog gezien met Otje,,kan dat kloppen Joyce? alleen je hoorde me denk ik niet

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:08

ja echt tof kel ! ik hoorde het van Jolinde !
was je daarna niet heel vies ? of waren jullie der zelf niet ingegaan?

@ Joyce ! ik hoop dat je de shettengang kan versterken

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 10:13

Eejj schreef:
ja echt tof kel ! ik hoorde het van Jolinde !
was je daarna niet heel vies ? of waren jullie der zelf niet ingegaan?

@ Joyce ! ik hoop dat je de shettengang kan versterken

Nee het water is wel schoon daar!
Me hele broek was nat,ik was er wel blijven opzitten maar zwemmen deed Catcho wel was echt gaaf!

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 11:42

@ Catlover: he gush........ dan heb ik jullie waarschijnlijk net gemist ja klopt heb inderdaad gister een mooi ritje langs 't kanaal gemaakt maar heb geen pony's zien zwemmen

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 11:42

JoyCiej007 schreef:
@ Catlover: he gush........ dan heb ik jullie waarschijnlijk net gemist ja klopt heb inderdaad gister een mooi ritje langs 't kanaal gemaakt maar heb geen pony's zien zwemmen

Haha nee ik zat te roepen!
haha vandaag ga ik er weer heen het is toch vandaag 26 graden..

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 13:08

Nou bij deze; misschien kom ik je dan wél tegen; ga strax ook mooi rijden langs kanaal; meestal zo tussen 3/4 ben ik daar wel;)

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 18:08

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:13

jou inderdaad ook niet gezien maarja, volgende x beter he

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 19:20

JoyCiej007 schreef:

Haha jaa volgende keer maar weer

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:57

_Catlover_ schreef:
JoyCiej007 schreef:

Haha jaa volgende keer maar weer

hé hé hé niet stiekum een aparte boktmeeting houden he
joyce heb je al weer fotos van je veulentje en heb je al een naam

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 11:35

Ik zal vanmiddag nog eens wat foto's plaatsen ik heb Suzanne (mijn 11 jarig bijrijdstertje) van de week ook weer voor 't eerst laten rijden, ook foto's van ging weer geweldig goed, alleen had otje echt súperveel energie en nouja, vandaag drukke dag; ga zo nog voor laatste keer even met koetsje weg, dan ga ik vanmiddag mee als we moeder en zoon wegbrengen met de trailer naar 't hengstenstation en vanavond moet ik afdansen (Stijldansen, 4e jaars bij eppink ) maargoed, zat te doen dus........ in de loop van de middag zal ik nog eens even wat fototjes plaatsen

En nee *zucht* nog steeds geen officiele naam; ga er vanmiddag maar eens even vaart achter zetten.... :P

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 18:43

OOh joyce echt grappig!
Eline (eejj) en ik verzorgen weer onze shetlandertjes die we 2 jaar geleden verzorgden! en je buurmeisje rijd er ook op?
Echt grappig! Marianne vertelde dat ze jou en Otje vaak zag en dat ze er een keer heen waren geweest (naar jullie dan! ) En Marianne gaat misschien met de kar ook mee!

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 22:21

_Catlover_ schreef:
OOh joyce echt grappig!
Eline (eejj) en ik verzorgen weer onze shetlandertjes die we 2 jaar geleden verzorgden! en je buurmeisje rijd er ook op?
Echt grappig! Marianne vertelde dat ze jou en Otje vaak zag en dat ze er een keer heen waren geweest (naar jullie dan! ) En Marianne gaat misschien met de kar ook mee!

Ook even foto's gemaakt!
Geen commentaar over die bij geknipte manen hahahaha moet toch gebeuren he
Was dood aan de onderkant man
Hopelijk groeit snel weer aan
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=587166

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 22:56

_Catlover_ schreef:
_Catlover_ schreef:
OOh joyce echt grappig!

Ook even foto's gemaakt!
Geen commentaar over die bij geknipte manen hahahaha moet toch gebeuren he
Was dood aan de onderkant man
Hopelijk groeit snel weer aan
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=587166

Ja joyce ! wij vonden het echt grappig we zijn nu nog bezig haar zo ver te krijgen om mee te gaan dat zou echt tof worden !

mijn topic in mijn onderschrift wil iederen even kijken ?

01_Mexxlover

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:09

Heey allemaal nou joyce echt een mooi veulentje.
heb al wel zin in die rit nu met dit lekere warme weer.
ben nu ook al lekker veel buitenritjes aan het maken
kelly waar zijn jullie het kanaal ingegaan dan zou ook graag een keer met stellert zwemmen

Kellyy

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 10:57

stellert schreef:
Heey allemaal nou joyce echt een mooi veulentje.
heb al wel zin in die rit nu met dit lekere warme weer.
ben nu ook al lekker veel buitenritjes aan het maken
kelly waar zijn jullie het kanaal ingegaan dan zou ook graag een keer met stellert zwemmen

Haha uhm vlakbij het 2e bruggetje, zegmaar waar Beaunet ofzo stond (sorry ik weet niet hoe je het schrijft ) en daar dat zandpad aflopen en vlakbij het 2e bruggetje zegmaar,daar zijn we aan de zijkant ingegaan,het water aan de kant was echt heel erg ondiep,ik denk 30 centimeter,Catcho heb ik daar ervoor gezet,en hij ging naar beneden naar eerst even tegenstribbelen maar zowiezo aan de kant van dat kanaal kan je overal wel in want het loopt schuin af!..steeds dieper

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:58

@ Kelly en Eline; gush wat leuk dat je je oude verzorgpony's weer terug hebt dan ken je ze ook zo goed he maareh, wie is Marianne? kan best zijn dat ik haar wel eens tegen ben gekomen.... geen idee maar hoezo 'er heen geweest', gewoon naar 't weiland, of was ik er toen ook bezig ofzo? ikke snap niet helemaal wat je bedoeld Maar 't zou in iedergeval wel errug leuk zijn als er nog een aanspanning mee ging

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:00

..hmm... zou dat voor Otje ook te doen zijn? ze heeft echt ontzéttend last van watervrees als we uit rijden gaan dan springt ze echt voor een klein plasje water al naar de zijkant maar zou érrug leuk zijn als ik haar ook eens plezier kon laten beleven met het water en haar zo over haar angst heen helpen maar is dat alleen wel te doen voor een Shetlander? kun je er bovendien wel goed in en ook weer uit-komen?

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:03

@ kelly en eline: jeej, leuke pony's hoor haha die kunnen inderdaad wel wat verzorging gebruiken ja ?:P waar staan deze eigenlijk? aan de oerdijk in schalkhaar toevallig? komt me vaag een beetje bekend voor, maar weet niet zeker...

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 11:05

JoyCiej007 schreef:
..hmm... zou dat voor Otje ook te doen zijn? ze heeft echt ontzéttend last van watervrees als we uit rijden gaan dan springt ze echt voor een klein plasje water al naar de zijkant maar zou érrug leuk zijn als ik haar ook eens plezier kon laten beleven met het water en haar zo over haar angst heen helpen maar is dat alleen wel te doen voor een Shetlander? kun je er bovendien wel goed in en ook weer uit-komen?

Ik weet het niet,Birky durfde er niet in,vond het best steil voor hem
Maar je KAN het proberen

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 11:10

JoyCiej007 schreef:
@ kelly en eline: jeej, leuke pony's hoor haha die kunnen inderdaad wel wat verzorging gebruiken ja ?:P waar staan deze eigenlijk? aan de oerdijk in schalkhaar toevallig? komt me vaag een beetje bekend voor, maar weet niet zeker...

Haha nu weet je het dus

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:10

Nou als Sunny optijd conditie heeft neem ik haar mee aan de hand en Kelly birky het is dan de bedoeling dat Marianne met fifty gaat . Ookal is zei geen bokker ze is gewoon een introduce van Kelly en mij ! vind iemand dat erg ?