Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eejj schreef:ja echt tof kel ! ik hoorde het van Jolinde !
was je daarna niet heel vies ? of waren jullie der zelf niet ingegaan?
@ Joyce ! ik hoop dat je de shettengang kan versterken
JoyCiej007 schreef:@ Catlover: he gush........ dan heb ik jullie waarschijnlijk net gemistja klopt heb inderdaad gister een mooi ritje langs 't kanaal gemaakt
maar heb geen pony's zien zwemmen
![]()
JoyCiej007 schreef:Nou bij deze; misschien kom ik je dan wél tegen; ga strax ook mooi rijden langs kanaal; meestal zo tussen 3/4 ben ik daar wel;)
JoyCiej007 schreef:jou inderdaad ook niet gezienmaarja, volgende x beter he
_Catlover_ schreef:JoyCiej007 schreef:jou inderdaad ook niet gezienmaarja, volgende x beter he
Haha jaa volgende keer maar weer
_Catlover_ schreef:OOh joyce echt grappig!
Eline (eejj) en ik verzorgen weer onze shetlandertjes die we 2 jaar geleden verzorgden!en je buurmeisje rijd er ook op?
Echt grappig! Marianne vertelde dat ze jou en Otje vaak zag en dat ze er een keer heen waren geweest (naar jullie dan!) En Marianne gaat misschien met de kar ook mee!
_Catlover_ schreef:_Catlover_ schreef:OOh joyce echt grappig!
Eline (eejj) en ik verzorgen weer onze shetlandertjes die we 2 jaar geleden verzorgden!en je buurmeisje rijd er ook op?
Echt grappig! Marianne vertelde dat ze jou en Otje vaak zag en dat ze er een keer heen waren geweest (naar jullie dan!) En Marianne gaat misschien met de kar ook mee!
Ook even foto's gemaakt!
Geen commentaar over die bij geknipte manen hahahaha moet toch gebeuren he![]()
Was dood aan de onderkant man![]()
Hopelijk groeit snel weer aan![]()
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=587166
stellert schreef:Heey allemaal nou joyce echt een mooi veulentje.
heb al wel zin in die rit nu met dit lekere warme weer.
ben nu ook al lekker veel buitenritjes aan het maken![]()
kelly waar zijn jullie het kanaal ingegaan dan zou ook graag een keer met stellert zwemmen
JoyCiej007 schreef:..hmm... zou dat voor Otje ook te doen zijn? ze heeft echt ontzéttend last van watervreesals we uit rijden gaan dan springt ze echt voor een klein plasje water al naar de zijkant
maar zou érrug leuk zijn als ik haar ook eens plezier kon laten beleven met het water en haar zo over haar angst heen helpen
maar is dat alleen wel te doen voor een Shetlander? kun je er bovendien wel goed in en ook weer uit-komen?
JoyCiej007 schreef:@ kelly en eline: jeej, leuke pony's hoorhaha die kunnen inderdaad wel wat verzorging gebruiken ja ?:P waar staan deze eigenlijk? aan de oerdijk in schalkhaar toevallig? komt me vaag een beetje bekend voor, maar weet niet zeker...